Inlägg från: CarolineEriksson |Visa alla inlägg
  • CarolineEriksson

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Jag har en sambo som har en väldigt liten kuk, och utöver det så är han inte så intresserad av att tillfredsställa mig. Han försöker väl lite under sexet, men enbart genom penetrerande sex. Och tyvärr så känner jag knappt honom där nere.. 
    Och när han har kommit så rullar han av mig och är "klar", då är sexet klart.

Och jag har länge haft fantasier om grovt hett sex, och hittade sen några månader tillbaka en älskare som älskar att tillfredsställa med tunga, hand och kuk. 
    Och ser till att jag kommer många många gånger. 

Min sambo och jag har ett bra förhållande i övrigt, självklart har vi våra problem som andra, men ändå bra på många sätt. 

Och det som jag saknar i sätt eller personlighet hos sambon finns hos älskaren. 
    Så de kompletterar varandra bra.

Och det konstiga är att jag har inte ens dåligt samvete.

• CarolineEriksson
    Inga bekymmer skrev 2018-08-07 23:42:04 följande:
    Det har jag heller aldrig påstått! Att det skulle vara okej, för det tycker jag verkligen inte vilket jag trodde framgick väldigt tydligt i mina inlägg.

Jag svarade på att tjejen tyckte det var konstigt att hon inte hade dåligt samvete och min fundering var att det kanske berodde på att han inte verkade bry sig om henne. Men jag kan såklart ha fel. Skulle gissa på att de allra flesta som är otrogna här i tråden inte har så bra kommunikation i sina förhållanden för då hade de nog löst sina problem istället för att vara otrogna.
    Det är ingen fara, jag diskuterar gärna kring det.. för jag är själv förvånad över att jag inte har dåligt samvete. 

Han är omtänksam på sitt sätt, han visar det genom att jobba mycket så att jag och vår hund kan ha det så bra som möjligt.
    Men kanske inte på det sättet som jag behöver. 
    Vi har alltså pratat om att jag behöver mer närhet och beröring och uppskattning.
    Och han erkänner att han är dålig på det. 

Och i övrigt i vårt förhållande så kan vi ha roligt ihop och mysigt. 
    Men vi har varit ihop i 10 år. Så man kan väl ibland känna att man inte har något att prata om längre. Och så kommer det ibland middagar där man sitter och dricker rödvin och pratar en hel kväll.  Så det går väl upp och ner. 
    Men jag tycker inte att sexet funkar. Tyvärr mycket på grund av hans storlek. 
    Man skulle kunna tro att när han har liten, så borde han satsa mer på att tillfredsställa på andra sätt. 

Bara säger att det är svårt att säga hur "bra/dåligt" ett förhållande är. 
    Men jag har börjat tänka mer och mer att man kanske inte kan få allt från en enda människa, och att man absolut kan tycka om flera personer samtidigt, 

Skulle gärna ha ett öppet förhållande, där båda får träffa andra.

Vet inte riktigt vart jag ville med denna text. 
    Men kan inte prata med någon annan, inga vänner vet om detta.
  • CarolineEriksson
    Inga bekymmer skrev 2018-08-13 03:18:35 följande:
    En eloge till dig som bemöter mitt inlägg medan de flesta blir tysta när man lite ställer på eller vad man ska säga. Jag tänker att otrohet är fel men man kan förstå det i vissa fall och vi är ju människor som inte är perfekta!

Några tankar/funderingar. Försörjer han dig och din hund? I så fall är det ju förståeligt att han jobbar mkt, men om inte så är det ju ett konstigt sätt att visa omtänksamhet på när ni pratat om att du behöver mer tid, närhet och beröring.

Har du varit tydlig och sagt att du också vill få komma när ni har sex? En självklarhet kan ju tyckas men det verkar ju inte vara det för din sambo. Kanske kan han med hjälp av nätet införskaffa tips på hur han kan stimulera och beröra dig ifall han har svårt att komma på det själv. Vet han vad du tänder på och några av dina fantasier?

Jag är gift och vi har varit tillsammans i 13 år snart. Jag känner igen det där med att det ibland kan kännas att man inte har så mycket att prata om medan andra kvällar pratar man massor. Så det tror jag är normalt. Behövs inget vin för det här däremot.

Jag tänker att jag passar bäst i ett fast förhållande och jag trivs i min partners sällskap, samt så är jag nöjd med vårt sexliv. Sen kan det finnas andra intressen som jag delar med vänner i andra relationer. Men samlivet blir liksom kittet som binder ihop oss i vår kärleksrelation. Jag är både nöjd med mitt sexliv då vi utvecklat och experimenterat en hel del de senaste åren, samt så trivs jag och kan skratta ihop med min man, vilket också är viktigt. Men alla förhållanden/relationer går ju upp och ner. Har du tagit upp frågan om att ha ett öppet förhållande?
    Jag skriver ju här för att prata om det. Så självklart vill jag svara.
    Och jag förstår att många förfasas över detta val, och som sagt, jag är förvånad över att jag själv verkar leva i någon förnekelse, där allt detta kommer sluta bra. 

Men för att svara, nej, han försörjer inte mig, han betalar däremot en större del, för han tjänar mer. 

Men hans försvar när jag säger att jag behöver beröring och närhet är att han "är inte sån". Jag menar att då får han jobba på det, så som jag jobbar på mina brister. 

Jag har tagit fram min vibrator under samlag, för att jag också vill komma, men då klagar han på att den låter för mycket och osexigt. 
    Jag kan inte komma av bara fingrar, och hans kuk känns knappt i mig, så behöver något mer. 

Jag har berättat om några fantasier, under sex, och då tyckte han det var hett att höra. Men sen är det inget som har hänt. Och om jag ska vara ärlig så känns det inte som att han är dominant nog att leva ut dem. 

Älskaren däremot uppfyller alla fantasier och mer därtill. 

Men min sambo har så många fina kvalitéer och jag vill inte lämna honom för älskaren. Utan kunna umgås med båda.  Låter som ett bortskämt barn. Jag vet :D
    Men jag tror att man kan skapa sin egen verklighet. 

Jag har tagit upp öppna förhållanden, inte specifikt för oss, utan mer att vi diskuterat det. Men han tror att man blir svartsjuk om man väljer "den andra" partner för varandra. Vilket jag hävdade att jag inte skulle bli, och att man självklart gör upp regler för sånt. 
    Men vet inte om han var så övertygad att sånt funkar. 
    Jag tror absolut att man kan få ut olika saker från olika människor, precis som jag har olika kompisar för olika "situationer" så har man människor i sitt liv som ger en olika saker. 
    Men jag har alltid haft väldigt avslappnad inställning till sex och kunnat skilja på det och kärlek. Så jag tror absolut på det.

Har väl någon fantasi att detta kan bli ett öppet förhållande. 
  • CarolineEriksson
    Anonym (.-.-) skrev 2018-08-14 12:34:13 följande:
    Känner igen mig så väl i det du skriver. Min partner har jättemånga fina sidor och jag älskar det livet vi byggt upp ihop. Men i sängen matchar vi inte alls. Jag vill få vara undergiven, och han är inte alls den dominanta typen. Min älskare däremot vet EXAKT vad jag vill ha. Han binder mig och tar mig med storm. Leksaker är något vi använder jämt. Han tar fram sin väska som är fylld med leksaker och glidmedel och allt möjligt och jag blir som ett barn på julafton, helt överlycklig.
    Precis så är det för mig. 
    Min partner är bra på så många sätt. Men i sängen funkar det inte längre. Jag säger aldrig nej till sex med min partner, för det är ändå närhet. Men jag njuter knappt och kommer aldrig. Sen ligger jag gärna och kliar min partner på ryggen och myser. Så det finns närhet kvar där. Men sexuellt behöver jag annat.. 

Jag hittade min älskare på en sajt för undergivna/dominanta, och vi har pratat väldigt mycket om mina fantasier, och han ser till att uppfylla dem. 
    Han binder också mig, slickar mig tills jag kommer minst 2-3 gånger, sen använder han leksaker och knullar mig... ingen prestige där i att använda leksaker eller inte..   Det är så skönt.. 
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?