• Anonym (Natacha)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??

• Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
  • Anonym (Frida)
    Anonym (.-.-) skrev 2018-07-12 22:29:57 följande:

För mig har det funnits många chanser till att vara otrogen, jag har alltid sagt nej och så har det varit bra.

Det som fick mig att till slut falla dit var två grejer. Dels att min sambo behandlat mig som skit, och hur mycket vi än pratat om det och jag förklarat att vi behöver förändring, så fortsätter han i samma spår. Men det som fick mig att vara otrogen var främst att det dök upp en kille som är precis raka motsatsen till min sambo. Han gör precis exakt det som ingen annan gjort för mig förut, och jag menar inte bara sexuellt.

Att det varit dåligt mellan mig och sambon har inte fått mig att gå över gränsen tidigare trots flera lägen.. det var kombinationen av det plus att den andra killen är som han är och gör det han gör som fick mig att falla dit. Jag har alltid sett mig som personen som ALDRIG någonsin skulle vara otrogen, och det har som sagt gått bra att säga nej tidigare.. men den här killen har något speciellt och tyvärr har jag fallit helt hejdlöst för honom.

Hur länge var ni ett par/sambo? Vad gjorde han för skit mot dig? Är du ett par med den tredje idag? Kunde du inte gjort slut först om det nu var så dåligt?
  • Anonym (Min anledning)

Jag har en man som inte velat ha sex eller ens närheten av sex med mig på flera år, han vägrar säga varför och han vägrar separera.

Efter två år utan sex fick jag nog och har numera en älskare.

Jag är egentligen emot otrohet.. men jag är även emot ofrivillig sexlöshet..

• Anonym (Ingen bra ursäkt.)

Jag har ingen bra ursäkt. Min man och jag har ett bra sexliv, jag älskar honom och jag är inte olycklig på något vis. Jag skulle nog dö av sorg om han gjorde samma mot mig.

Jag har en älskare. Han är inte ens bra i sängen men han är spännande och farlig, mystisk och het. Att bedra min man med honom känns så hemskt fel och hett på samma gång. Han gör mig jättetänd och jag längtar efter honom men jag är alltid otillfredställd efter att ha varit med honom. Han har aldrig gett mig orgasm. Han bryr sig inte om det. Han tar för sig, och använder mig att onanera sig med. Så det är inte sexet som sådant jag är ute efter heller, det får jag av min man.

• Anonym (Marion)

Jag skaffade en älskare för att jag saknar mycket i sexet med min sambo. Jag får detta av min älskare. Helt underbart

• Anonym (KK B to B)

Min man saknar helt lust till sexuella expriment och ser en missionär med lampan tänd som mycket vågat.

Träffar sedan en tid en man som är raka motsatsen. Massa roliga varianter med B to B massage med massor med olja som favorit. Något helt annat än två minuter flås med den jag är gift med. Helt annan uthållighet, fokus på att bägge skall njuta och fram för allt så har han en helt annan storlek på utrustning.

Nej jag har inga planer på att berätta. Inte för att det skulle leda till våldsamheter men det skulle leda till en massa dålig stämnin och tråkigheter.

Ser det som min SPA-tid något jag gör för att må bra i vardagen. Handlar inte på något sätt om att hitta en ny man för vi har en fantastis relation på alla sätt utom sexuellt. han är helt enkelt inte den sexuella typen och det han har mellan benen är vad det är och inget man kan göra något åt.

Att tala med honom om att öppna upp för att träffa andra är ingen ide, han är helt enkelt för cementerad i sin mansbild och färgad av sin frikyrkliga uppväxt.

Skäms faktiskt inte för ett ögonblick för att jag träffar min knullkompis och så att säga går på SPA en till två gånger i månaden och relationen till den man som jag är gift med är bra mycket bättre sedan jag fått utlopp för mina sexuella behov.

• Anonym (.-.-)
    Anonym (Frida) skrev 2018-07-12 23:24:44 följande:

Hur länge var ni ett par/sambo? Vad gjorde han för skit mot dig? Är du ett par med den tredje idag? Kunde du inte gjort slut först om det nu var så dåligt?

Vi har varit ett par i över 12 år, vi är fortfarande tillsammans.

Nej, den andra killen vet inte ens om vad jag känner för honom. Jag tror det är en omöjlighet för oss att ha någon relation även om det tog slut med min sambo. Jag har dock försökt hitta modet att berätta för honom om mina känslor.. tänker att antingen blir han skrämd och vill inte träffa mig mer och då kan jag försöka komma över honom. Eller så känner han samma sak tillbaka och då kanske jag hittar modet att lämna min sambo. Det låter hemskt att jag ska stanna hos min sambo om den andra killen inte känner något för mig, men det är nog det som krävs för att jag ska våga lämna.. Även om jag vet att det mest troligt inte kommer leda till något med honom.

Ja, varför har jag inte lämnat först? Det är ju lätt att tycka och tänka att det "är bara att lämna", så tänkte jag med.. men i verkligheten är det ju inte så enkelt. Jag trodde inte om mig själv att jag skulle göra något såhär avskyvärt. Men den andra killen har verkligen gett mig allt jag saknat och för första gången i mitt liv har jag kunnat slappna av.. det har jag aldrig kunnat, inte i någon slags relation tidigare. Han har något speciellt helt enkelt.
  • Anonym (Alle)
    Anonym (KK B to B) skrev 2018-07-13 06:40:52 följande:

Min man saknar helt lust till sexuella expriment och ser en missionär med lampan tänd som mycket vågat.

Träffar sedan en tid en man som är raka motsatsen. Massa roliga varianter med B to B massage med massor med olja som favorit. Något helt annat än två minuter flås med den jag är gift med. Helt annan uthållighet, fokus på att bägge skall njuta och fram för allt så har han en helt annan storlek på utrustning.

Nej jag har inga planer på att berätta. Inte för att det skulle leda till våldsamheter men det skulle leda till en massa dålig stämnin och tråkigheter.

Ser det som min SPA-tid något jag gör för att må bra i vardagen. Handlar inte på något sätt om att hitta en ny man för vi har en fantastis relation på alla sätt utom sexuellt. han är helt enkelt inte den sexuella typen och det han har mellan benen är vad det är och inget man kan göra något åt.

Att tala med honom om att öppna upp för att träffa andra är ingen ide, han är helt enkelt för cementerad i sin mansbild och färgad av sin frikyrkliga uppväxt.

Skäms faktiskt inte för ett ögonblick för att jag träffar min knullkompis och så att säga går på SPA en till två gånger i månaden och relationen till den man som jag är gift med är bra mycket bättre sedan jag fått utlopp för mina sexuella behov.

Har din man en så liten penis? Eller är det bara din älskare som har något väldigt extra?
  • Anonym (Pi)

Bekräftelse. Har aldrig ångrat mig.

• Anonym (KK B to B)
    Anonym (Alle) skrev 2018-07-13 19:33:39 följande:

Har din man en så liten penis? Eller är det bara din älskare som har något väldigt extra?

Har aldrig mätt så jag kan inte säga hur det är i cm, men stor skillnad är det. min man är nog ganska normal men min KK är några cm. längre och fram för allt mycket grövre. Min favoritdildo skall vara 13.5 cm i omkrets min man är betydligt tunnare och min KK är lite grövre. En väldigt stor skillnad i känsla. Får inte orgasm av själva samlaget ens med min KK men det är väldigt mycket skönare än med min man och den stora skillnaden är att med min man så får jag smeka mig själv till orgasm men med min KK så ser han till att jag får så många orgasmer att jag helt enkelt inte orkar mer innan vi slumrar till och vilar en stund. Den jag är gift med är som en klubbad säl efter utlösningen men min KK kan komma två eller tre gånger innan han behöver vila en stund inför lite mjukt sluta av med mys.
  • Anonym (Kompletterad)

Jag är regelbundet otrogen mot min man då sexlivet med min alltför store kille är mkt omständigt och krävande. Med min älskare som är mer normalutrustad kan jag få utlopp för min mer vilda sida

Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?