Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
För mig hör sexet ihop med förhållandet. När förhållandet är dött är det svårt att ha sex med någon som inte vill prata varken före el efter. Det blir som ett trist jobb.
Se till att prata före och efter då. Inte svårare än så.
Hej
Varför är det ok att ha en kk när ens egna förhållande har dött på sex?
Den som har en kk och träffar denne månad efter månad. Är det då bara en kk? Är det ingen känsla med? Kan det bli det?
Sitter själv i ett sådant förhållande och jag hsr blivit förälskad men inte min kk.
hej! risk för att bli kär, visst!
men är tillräckligt gammal för att stänga av förmågan att tänka med hjärtat.
ser det för vad det är - extra signalsubstanser som alstras, så kallade måbrahormoner.
skönt att slippa grå vardag ett tag.. försvinna i något annat.
Hej
Varför är det ok att ha en kk när ens egna förhållande har dött på sex?
Den som har en kk och träffar denne månad efter månad. Är det då bara en kk? Är det ingen känsla med? Kan det bli det?
Sitter själv i ett sådant förhållande och jag hsr blivit förälskad men inte min kk.
hej! risk för att bli kär, visst!
men är tillräckligt gammal för att stänga av förmågan att tänka med hjärtat.
ser det för vad det är - extra signalsubstanser som alstras, så kallade måbrahormoner.
skönt att slippa grå vardag ett tag.. försvinna i något annat.
Spänningen såklart
Jagar inte andra tjejer, men när jag blir raggad på kan det vara väldigt svårt att säga nej ibland, och har trillat dit några ggr.
Beror troligen på att jag inte han leka av mig ordentligt när jag var yngre, vilket jag idag ångrar mycket att jag inte tog för mig mer. Tillfällena fanns, men var alldeles för mesig för att ta tillvara på dem.
Sen blir det ju, att efter 20 år ihop, så an man behöva den där känslan som blir när man klickar med någon och har fantastisk sex ihop.
Nu har ju jag aldrig varit otrogen fysiskt. Men har varit väldigt nära. Och kanske skulle kunna falla dit. Men då skulle det vara för att jag känner starkt för någon annan. Någon som ser mig och som jag ser.
Min relation är i stort ganska ok och sexet är faktiskt grymt. Men det är kärlekslöst, ingen glädje och ingen gemenskap. Vi är olika helt enkelt, hittar inte in till varandra rent känslomässigt. Vi har många år bakom oss, med barn osv. Vet inte om det är jag som har för höga krav, många verkar ju klaga på sexet, det har jag om jag vill. Men skratt och glädje det saknas, saknar även att ha givande samtal.
För att jag söker bekräftelse bortom all rim och reson.
För att jag söker bekräftelse bortom all rim och reson.
Lämna hon så har hon garanterat berövat barnen att växa upp med föräldrar i samma hem. Är hon otrogen så KANSKE det händer. Förstår du skillnaden?
Min gissning: det var gött.
Nu har ju jag aldrig varit otrogen fysiskt. Men har varit väldigt nära. Och kanske skulle kunna falla dit. Men då skulle det vara för att jag känner starkt för någon annan. Någon som ser mig och som jag ser.
Min relation är i stort ganska ok och sexet är faktiskt grymt. Men det är kärlekslöst, ingen glädje och ingen gemenskap. Vi är olika helt enkelt, hittar inte in till varandra rent känslomässigt. Vi har många år bakom oss, med barn osv. Vet inte om det är jag som har för höga krav, många verkar ju klaga på sexet, det har jag om jag vill. Men skratt och glädje det saknas, saknar även att ha givande samtal.
Kan ni inte skapa det som saknas? Ett kitt för många är att dela upplevelser. Resa ihop eller annat. Eller lära er något nytt tillsammans.