Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Ni som varit otrogna , vad var er anledning ? Någon som vill berätta? Var det dåligt/tråkigt sexliv för mycket i hemmet etc ??
Jag är regelbundet otrogen mot min man då sexlivet med min alltför store kille är mkt omständigt och krävande. Med min älskare som är mer normalutrustad kan jag få utlopp för min mer vilda sida
Går du ner dig i kukstorlek ??!!! Wow aldrig hört något likande
Jag var otrogen i mitt förra förhållande. Var tillsammans med en man som misshandlade mig och hotade mig och barnen om jag skulle lämna honom. Han behandlade mig som någon som var fullkomligt värdelös. Vi bodde i hans hemland och jag var beroende av honom. Så jag satte en plan i verket för att befria mig från honom (ordna med jobb, bostad, nätverk etc). Under den tiden det tog, så var jag otrogen. Det var en ventil för mig, där jag kunde känna mig fri och uppskattad för en stund och inte bli fullkomligt nedtryckt. Det hjälpte och gav mig styrka.
Jag har inte det minsta dåligt samvete. Idag är jag tillsammans med en bra man och kommer inte vara otrogen igen.
Måste väl vara bättre så att han gjorde slut
Av den enkla anledningen att du framstår som minst sagt naiv i din tro att det bara är att säga till att man tänker träffa någon annan men vill stanna i relationen för barnens skull. Akutmottagningarna och och kvinnojourena är fulla av kvinnor som bevisar att det allt för ofta inte fungerar att göra så i många relationer. Hur det var i detta fall vet jag inte men med tanke på att hon var mist sagt tveksam till att tala klarspråk i relationen har jag tyvärr allt för stor erfarenhet av varför man väljer att inte säga något.
Ska du hänga på FL som en SJW vilket är trevligt och många uppskattar och borde uppskatta din kunskap och förmåga men sjukt frustrerande att du måste fördumma din mottagare. Det om något är vidrigt. Kommentera gärna sakfrågan inte måste du tillskriva och beskriva personen? Är det ditt sadistiska vardagsnöje över ditt eget misslyckande till liv som spiller över och går ut över andra? Är det dags att ta paus från FL? Förstår inte annars varför man annars skriver som du gör på ditt sätt Stina.
Nu får du ursäkta men på vilket sätt har jag fördummat någon. Om du tar dig tid att läsa hela tråden är det rätt uppenbart att jag gett en person upprepade chanser att koppla in hjärnan och till slut har tydligen ett litet ljus tänds.