Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Jag är regelbundet otrogen mot min man då sexlivet med min alltför store kille är mkt omständigt och krävande. Med min älskare som är mer normalutrustad kan jag få utlopp för min mer vilda sida
Jag är regelbundet otrogen mot min man då sexlivet med min alltför store kille är mkt omständigt och krävande. Med min älskare som är mer normalutrustad kan jag få utlopp för min mer vilda sida
Går du ner dig i kukstorlek ??!!! Wow aldrig hört något likande
Det gjorde jag med! Min sambo är rätt välutrustad medan min älskare är lite mindre. Men min sambo är herr vaniljsex, och allt sex med honom är ganska förutsägbart och tråkigt. Han vill inte ge oralsex, förspelet är kort och alltid samma, han vill egentligen inte ta i mig mer än nödvändigt.
Min älskare ger mig precis allt jag alltid fantiserat om! Han binder fast mig, använder leksaker, ger oralsex, varierar ställningarna, hämtar en isglass och leker med. Sexet med honom är alltid spännande, man vet inte vad han ska hitta på. Och det är helt magiskt!! Sådär superhett som man alltid sett i filmerna men tänkt att det aldrig blir i verkligheten, haha. Orgasmerna han ger mig är inte av denna värld. Så storleken har NOLL betydelse i mitt fall.
Och fortfarande så är det inte främst sexet som gjort att jag är otrogen och att jag fallit för min älskare.