Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?

Anonym (Kompletterad) skrev 2018-08-07 07:36:44 följande:

Håller verkligen med. Min stadiga pojkvän är underbar på alla sätt. Men jag får sällan orgasm med honom. Det känns bara utspänt o okontrollerbart.Med min betyfligt mindre älskare kan jag slappna av o bara njuta och jag kan få glera orgqsmer i rad . Jag har inte sagt nåt men jag misstänker att pojkvännen vet om det.

Så du menar att du inte kan komma om kuken är för grov? Är detta vanligt bland tjejer?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kompletterad) skrev 2018-08-08 21:49:07 följande:

Alltså definittonen skriver du ju själv "FÖR grov". Alltså inte optimalt. Jag kan visst får orgasm med min pojkvän men det går mycket lättare med en mindre. Med en mindre slipper jag oroa mig för smärtor vilket är skönt. sex med pojkvännen innebär så gott som alltid ett visst mått av smärta. om man inte haft ett väääldigt långt förspel och är riktigt riktigt upphetsad. 

Får jag fråga hur grov din kille är?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kompletterad) skrev 2018-08-09 23:32:27 följande:

Jag har inte mätt men jag skulle säga att den är runt sju cm bred som mest men då är den lite utplattad med Tyvärr är detta på den yttre delen och inte längst in 

Så han är alltså grövre långt ut på kuken, och smalare längst in? På vilket sätt är det negativt?

7 cm låter galet brett...
  • Anonym (J)
    Anonym (Kompletterad) skrev 2018-08-09 23:49:01 följande:

Hade det varit längst in så hade den delen inte behövt komma in. Det är oftast inte mer än halva som är inne ändå. 

Ja jag håller med det är väldigt brett så det krävs som sagt mycket förspel och man är rätt mör efteråt vilket gör att det inte blir så ofta heller. Då är en älskare bra att ha. 

Tycker dina synpunkter är väldigt intressanta. Har själv en ganska stor, men brukar tvärtemot vad du beskriver vara väldigt populärt. Men misstänker att din kille är betydligt större.
Svar på tråden Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?