Ni som varit otrogna mot er partner , varför ?
Jag skaffade en älskare för att jag saknar mycket i sexet med min sambo. Jag får detta av min älskare. Helt underbart
Jag skaffade en älskare för att jag saknar mycket i sexet med min sambo. Jag får detta av min älskare. Helt underbart
Jag har starkare sexdrift än min tjej. Om hon sexstrejkar ja då ligger jag med någon annan utan att berätta. Svårare än så är det inte.
Har jag dåligt samvete? Nope, inte det minsta.
Carolin och andra som är otrogna. Tror ni att någon skulle vilja vara tillsammans med er om de visste hur ni egentligen är? Skulle man vilja till bringa tid med er då? Funderar i någonsin på det? För vem vill vara ihop med någon som bedrar och går bakom ryggen på en. Ja som ständigt pissar på en. Kan en partner någonsin känna sig tillitsfull med någon som er? Eller har ni andra motiv till en relation? Pengar? Rädsla för att ta tag i sitt liv och avsluta relationen? Eller är det jag försöker prata om något ni inte förstår?
Vad jag inte förstår är att man kan leva med som brist på självrespekt som ni gör. Eller?
Det är ingen fara, jag diskuterar gärna kring det.. för jag är själv förvånad över att jag inte har dåligt samvete.
Han är omtänksam på sitt sätt, han visar det genom att jobba mycket så att jag och vår hund kan ha det så bra som möjligt.
Men kanske inte på det sättet som jag behöver.
Vi har alltså pratat om att jag behöver mer närhet och beröring och uppskattning.
Och han erkänner att han är dålig på det.
Och i övrigt i vårt förhållande så kan vi ha roligt ihop och mysigt.
Men vi har varit ihop i 10 år. Så man kan väl ibland känna att man inte har något att prata om längre. Och så kommer det ibland middagar där man sitter och dricker rödvin och pratar en hel kväll. Så det går väl upp och ner.
Men jag tycker inte att sexet funkar. Tyvärr mycket på grund av hans storlek.
Man skulle kunna tro att när han har liten, så borde han satsa mer på att tillfredsställa på andra sätt.
Bara säger att det är svårt att säga hur "bra/dåligt" ett förhållande är.
Men jag har börjat tänka mer och mer att man kanske inte kan få allt från en enda människa, och att man absolut kan tycka om flera personer samtidigt,
Skulle gärna ha ett öppet förhållande, där båda får träffa andra.
Vet inte riktigt vart jag ville med denna text.
Men kan inte prata med någon annan, inga vänner vet om detta.
Varför är det OK för dig att knulla med en annan man och inte din man med en kvinna?!? Hur skulle han reagera om han fick reda på att du knullar en annan man medans han lagar mat åt er. Du kan ju uppenbarligen inte älska din man så pass mkt som du borde, eftersom du knullar hej vilt med en annan man. Bryt upp ditt förhållande och lek av dig innan du inleder ett nytt förhållande.
Skitdålig relation med mannen. Ingen närhet/bekräftelse/kärlek/intimitet alls.
Då är det fritt fram att din man har en annan kvinna att knulla emellanåt och sen ha dig på sidan av?
För mig hör sexet ihop med förhållandet. När förhållandet är dött är det svårt att ha sex med någon som inte vill prata varken före el efter. Det blir som ett trist jobb.
Se till att prata före och efter då. Inte svårare än så.
Spänningen såklart