BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hej hej!
Jag hoppar in här i tråden om det går bra. Jag väntar mitt andra barn med bf 6 februari 2019. Fick gå igenom två missfall innan dess och det tog musten ur en. Har en son som är född 2012 och precis börjat förskoleklass, så fokusen har varit riktad på honom. Det var tufft även innan vi fick honom då vi behövde gå igenom upprepade mf. Har RUL om två veckor så är ganska hypad och längtar till det. Förra veckan var det mest fladder, i magen, men i helgen kunde jag känna tydliga rörelser
Hej hello!
Inte vart aktiv här i tråden sen vi startade en hemlig facebookgrupp. Tror inte så många alls som var med i tråden i början är kvar här. Vi är iaf ca 100 personer och det har bestämts att vi låser grupper efter att de flesta genomgått RUL. Om ni vill gå med kan ni maila mig er mailadress kan jag lägga till er. Som sagt, gruppen är hemlig!
Vad heter gruppen? Är den bara för förstföderskor?
Gruppen är hemlig så du kan inte söka på den. Den är för alla med BF i februari 2019
Jag stannar här (har ej FB) och det skulle vara kul om vi kunde hålla liv i den här tråden. Jag är glad för alla som stannar på FL.
Jag stannar här (har ej FB) och det skulle vara kul om vi kunde hålla liv i den här tråden. Jag är glad för alla som stannar på FL.
Trevlig app att ha nu i väntans tider,
jag är med kvar här... läser mest era andras inlägg... mår inte alls bra... v17 imon... väldigt lågt blodtryck å sjukskriven... har svårt å stå upp längre stunder... å nu sista dagarna har även hund å vanliga hushållssysslor blivit lidande...
vill verkligen inte klaga, känner mig hemsk... men ja är så otroligt glad att äntligen få vara gravid... men vill ju vara glad å lycklig rakt igenom...
någon som har erfarenhet av väldigt lågt blodtryck?
när vi va på inskrivningen i vecka 11.. va mitt blodtryck "jättebra"... 2veckor senare är de lägre å ja har yrsel å svimningsanfall i tid å otid.. å trycket är ingen skillnad från i rörelse eller från sitta/ligga å resa sig.. de är lågt på samma... va hos vårdcentralen igen i fredags.. då säger ssk "men oj va lågt, blir du sämre måste du åka till akuten".... lite lagom nojig blev jag... dom kunde inte heller svara rakt på om fostret kan ta skada... försöker få tag i barnmorska å gyn.. alla telefontider upptagna både igår och idag... så nytt försök imon... har ul 4okt... å just nu känns de som en evighet dit...