BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Mammatights och byxor är inköpta och används trots att de är liiite för stora än haha. Det är plågsamt att försöka ha andra kläder, typ jeans.
Hur har ni det med gravidbesvär där ute? Mår ni illa fortfarande? Jag tror jag har börjat få foglossning - REDAN - liksom?!? Och ibland låser sig min höft. Så knäppt att gå igenom alla dessa besvär så tidigt i graviditeten haha. Om tre dagar är det dags för KUB-testet och jag längtar så <3
Hej!
Finns det en sluten mammagrupp på Facebook för Göteborg med omnejd? Eller hur var det? :)
Mammatights och byxor är inköpta och används trots att de är liiite för stora än haha. Det är plågsamt att försöka ha andra kläder, typ jeans.
Hur har ni det med gravidbesvär där ute? Mår ni illa fortfarande? Jag tror jag har börjat få foglossning - REDAN - liksom?!? Och ibland låser sig min höft. Så knäppt att gå igenom alla dessa besvär så tidigt i graviditeten haha. Om tre dagar är det dags för KUB-testet och jag längtar så <3
BF 24/2 - Första barnet
Förut var jag illamående om jag inte åt, blev jag bara lite hungrig kom svimningskänslor och illamående. Nu mår jag istället illa när jag ätit, och tappar matlusten mer och mer. Vill bara ha frukt och färska svenska tomater, juice, saft. Friska sötsyrliga smaker.
Har inte haft någon molvärk innan men nu börjar växtvärken komma mer och mer. Och nån lite ilande känsla i magen. Påminner om känslan när man petar i naveln fast svagare. Kan det vara rörelser?
Brösten har börjar växa igen och magen syns svagt, men har ändå inte gått upp något i vikt. Märkligt!
Har också börjat få huvudvärk som alvedon inte biter på...någon annan som kanske har några tips?
Hur är det för er andra? Är symptomen annorlunda?
BF 24/2 - Första barnet
Hur mår ni, någon som känner något fladder därinne? Det här är min tredje graviditet och jag har känt av nått fladder denna vecka. Men längtar till de riktiga "här är jag" puffarrna.
Hur mår ni, någon som känner något fladder därinne? Det här är min tredje graviditet och jag har känt av nått fladder denna vecka. Men längtar till de riktiga "här är jag" puffarrna.