Inlägg från: Shutterbug |Visa alla inlägg
  • Shutterbug

BF Februari 2019

Hej hej!
    Jag hoppar in här i tråden om det går bra. Jag väntar mitt andra barn med bf 6 februari 2019. Fick gå igenom två missfall innan dess och det tog musten ur en. Har en son som är född 2012 och precis börjat förskoleklass, så fokusen har varit riktad på honom. Det var tufft även innan vi fick honom då vi behövde gå igenom upprepade mf. Har RUL om två veckor så är ganska hypad och längtar till det. Förra veckan var det mest fladder, i magen, men i helgen kunde jag känna tydliga rörelser Glad  

• Shutterbug

30/1 Crazzy, 2a barnet 

30/1 Mrsmalin, 1:a barnet

1/2 - Backenmii, 3e barnet 

2/2 - Emhy89, 3:e barnet 

2/2 - Sorkis, första barnet! 

2/2 - MR8692, första barnet 

3/2 - längtan så stor, tredje barnet 

5/2 - Gerbera79, andra barnet 

6/2 - Stor grön drake, tredje barnet 

6/2 - Shutterbug, andra barnet

9/2 - Idahen, andra barnet 

15/2 - Farsta2014, tredje barnet

16/2 Corneliass, första barnet 

19/2 - Lillatrollet85, första barnet 

20/2 - LeyasMamma, tredje barnet

24/2 - Liten 2018, tredje barnet 

25/2 - BellaKH, första barnet

27/2 - Sams, första barnet 

28/2 - emma9090, första barnet

• Shutterbug

Jag vill kika in här oftare men glömmer lätt bort det... om det går bra så hoppar jag gärna in i fb-gruppen då jag håller mig mer aktiv där :) Vi var på RUL i måndags och det var så sjukt pirrigt. Dock hade vi en riktigt sur tant med väldigt dålig dag så vi fick inga bilder utskrivna att ta med oss hem, däremot fick vi ta bilder själva med mobilkameran... så nått litet minne fick man ändå med sig. Men surtanten skulle inte få förstöra min dag för vi fick reda på att vi väntar en till pojke :D 

• Shutterbug
    Farsta2014 skrev 2018-10-06 22:33:36 följande:

Är det någon som börjat köpa massa bebisgrejer? Detta är ju 3:e barnet men första pojken så här har det blivit en del nya kläder och filtar men det har också blivit en ny vagn, ny bärsele samt babymonitor. Jag har också börjat bunkra upp med blöjor som jag köper med kuponger.... Någon annan som är tidigt ute?

Jag har också börjat köpa bebisgrejer, mest för att jag känner att jag inte kommer orka längre in i graviditeten. Så min tanke är att jag passar på nu när jag har energi och fortfarande orkar. Det är andra barnet, ännu en pojk vi väntar, och jag har en del kläder och prylar från första sonen som jag sorterat och gått igenom - sen åkte jag till Ullared o införskaffade skötbädd, babynest, amningskudde o sånt som saknades. Vi reser rätt mycket så en smidig vagn är också införskaffad. Så när vi handlar o ser bra erbjudanden så passar vi på o bunkrar blöjor osv. 
  • Shutterbug
    Anonym (Rosa) skrev 2018-10-17 21:36:15 följande:

Hej!

Finns det någon hemlig FB-grupp man kan bli inbjuden i? :)

Ja, jag undrar också om det finns FB-grupp? :)
Svar på tråden BF Februari 2019