BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Vad roligt att det är så många som är på tredje barnet. Det är några omkring oss som kommenterat att vi ska få vårt TREDJE barn. Vågat, var det planerat mm. Det kan vara ett stortstadsfenomen kanske. Alla bor så trångt här så det kanske är svårt att få plats med fler än två barn. Eller är det något annat? Är det numera norm med två barn? 99% av alla vi känner har stannat vid två så vi känner oss lite ovanliga....
Någon mer än jag som har sammandragningar redan? Är i v16+5 nu.
Jag har lite då och då :( Går in i v 20 idag. Har haft en jättejobbig graviditet med blödningar, illamående, krångel med sköldkörteln och nu lågt sittande moderkaka. Försöker tänka positivt, jag är ju så lycklig över vårt lilla mirakel i magen, men oron äter upp mig...
[/quote]
Hur känns sammandragningar? Är mitt första barn så allt är helt nytt för mig :)
Idag var vi på RUL och fick veta att det är en liten pojke i magen! Så himla mysigt <3
Idag var vi på RUL och fick veta att det är en liten pojke i magen! Så himla mysigt <3
Jag har lite då och då :( Går in i v 20 idag. Har haft en jättejobbig graviditet med blödningar, illamående, krångel med sköldkörteln och nu lågt sittande moderkaka. Försöker tänka positivt, jag är ju så lycklig över vårt lilla mirakel i magen, men oron äter upp mig...