EhxJ skrev 2018-05-27 07:53:44 följande:
Ok! De väntar alltså till tisdag för igångsättning? Hade inte koll på hur länge de låter en gå, trodde det brukade ske inom dygnet om fullgånget. Vad ska kontrollen vid 15 innebära för dig?
EhxJ skrev 2018-05-27 07:58:19 följande:
Jag tänker att det är värt att göra det mer när jag behöver flåsa och andas igenom dom. Nu är de ömma förvärkar, men fortfarande helt hanterbara. Ligger i sängen och väntar på att sambo och sonen ska komma med morsdagfika på sängen. Hahaha, känns roligt eftersom jag fick väcka honom både för att jag varit vaken sen 04 och är hungrig, men även så vi skulle hinna mysa innan det ev sätter igång på riktigt. Har två sjusovare annars i familjen! <3
Tydligen är det tre dygn här, trodde det var max två men tydligen inte. Blir lite fundersam också då jag är 99% säker på att det började sippra redan lördag eftermiddag men hon skrev ändå igår 10.00 så.. kontrollen innebär att jag tar temp, blodtryck, puls och ctg så man ser att det inte blir nån infektion, tar även tempen här hemma och håller koll :) ja men det är ju en bra indikation! När det blir värre än att man kan chilla igenom det!
Haha men vad mysigt ändå! Gulliga dom är som är uppe och fixar :D