Copycatkid skrev 2018-05-26 15:10:26 följande:
Varför trodde barnmorskan det då? :)
Kan säga att det spännande och pirriga du beskriver har för mig gått över helt och känner typ bara skitsamma nu, de sista dagarna här har varit mer påfrestande än jag velat inse tror jag :/ har ju sån jävla foglossning så jag kan inte heller göra något för att fördriva tiden utan jag bara ligger och väntar som en strandad val haha! Men har ställt in mig på igångsättning nästa lördag så ska försöka sova mig igenom dagarna dit hade jag tänkt :D
Håller tummarna att du slipper gå över lika länge som jag iallafall!
Jadu, mkt sammandragningar samt att bebisen var superfixerad (hennes ord), men alltså, annars vet jag inte helt..hennes känsla verkade det mest vara generellt..för det är ju inga bevis på att det sätter igång precis för alla..är lite dålig på följdfrågor då jag ju bor i Danmark och det kommer inte lika naturligt med frågor osv, är ovan med språket. Har förberett mig tidigare och skrivit ner om det är något specifikt jag vill veta, nu accepterar jag bara allt så länge allt verkar normalt och bra

Men vi få se...
Shit, vad jobbigt det låter, hoppas verkligen att det kommer igång snart. Annars är det ju bra att du har nästa lördag som målbild iaf
Ja, sov och unna dig massa gott tycker jag