lovenoodle skrev 2018-05-11 08:18:59 följande:
Hej Allihopa! Nu hoppar jag in här lite sent hehe. Plussade väldigt svagt i söndags 6/5, sedan har testerna blivit aningens starkare och i tisdags fick jag 2-3 på cb digitalt. Jag fick missfall i v.7 för lite mer än en månad sedan nu så jag är ENORMT orolig över denna graviditet. Tog en till sticka idag som visade starkare än tidigare men det är fortfarande inte alls lika starkt som när jag plussade med mitt första barn (född sept16). När ska man höra av sig till MVC egentligen? Hade så gärna vela göra ett vul för att se så allt ser bra ut men sist fick jag inte göra det på min mvc så funderar på att byta.. :(
Har inte särskilt mycket symtom än mer än luktkänslighet, trötthet, trög i magen, svullen i magen och att jag behöver kissa ofta. Hoppas innerligt det går vägen denna gång! Är 27 år och bor med min sambo och 1,6 åring i Göteborg :)
Håller tummarna för dig!
Vet ingenting om MVC, haha. Det här är mitt första barn och jag vet ingenting.. typ. Kanske någon annan kan svara. Men du borde ju kunna kontakta nu ??
Finns ju folk som har noll symptom en hel graviditet så tycker inte du ska oroa dig i onödan. <3