• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-26 07:56:58 följande:

Fick mejlet om gruppen, men lyckas inte öppna länken!?

Någon mer än jag som har det problemet?

Har varit på första mötet med bm nu och gjort hälsosamtal,

Dit igen för inskrivning vid v8. -spännande. :)

För er som vill veta har jag två pojkar sedan innan.

Min stora pojke är 8år och min ?lilla? pojke fyller 6år i sommar.

Nu blir det en ny knodd med min ?nya? sambo, dejtat sedan

min minsta var 6månader.

Längesedan man var gravid och mycket som har ändrats på några år.

Ska även göra KUB test någon mer som ska göra?

Skriv Pm till mig istället med ditt namn så lägger jag till dig som vän och lägger till dig i gruppen så istället. Verkar som att flera har samma problem med länken :)
  • Summer18

Jag plussade starkt på BIMdagen och har bf 3/1-19... första barnet, är överlycklig och livrädd!

• lksnigel
    Summer18 skrev 2018-04-27 11:41:16 följande:

Jag plussade starkt på BIMdagen och har bf 3/1-19... första barnet, är överlycklig och livrädd!

Grattis, vad kul! Har ni försökt länge? :) 
  • Citin

Jag plussade igår, och är enligt appen beräknad till 1/1-2019, som flera andra här verkar det som. ???? Det är mitt första barn. Det var inte planerat och vi blev chockade (eller vi kunde ju förstå varför, men inte att det skulle gå så "lätt".) Jag kan fortfarande inte tro att jag är gravid, det känns så overkligt och tänker att det inte kommer bli något. Är det någon som känner igen sig i det?

• Milian03

Hej!

Grattis till era plus! :)

Idag plussade jag på bim-2 och bf blir 5/1-19 :)

Hur Mår ni? Jag har mycket molvärk.

• Förstabarnet33

Jag hoppar in här också :) Plussade idag på bim-2 och har bf 7/1-19. Så jäkla spännande, jag kan inte fatta att det är sant!!!

• cassandrah

Hej! Plussade i dag och vet inte riktigt när bf är har inte helt regelbunden mens än efter uttag av spiral.. Enligt senaste mens är bf 25 december men enligt clear blue gravtest så verkar jag inte gått så långt och då är bf 3 januari.. Är mitt andra barn, med min 2-åring var jag med i en jätte mysig fbgrupp så hoppas hitta en ny. Så är sugen om ni startar någon :) kram och grattis till era plus!

• lksnigel
    cassandrah skrev 2018-04-27 21:08:56 följande:

Hej! Plussade i dag och vet inte riktigt när bf är har inte helt regelbunden mens än efter uttag av spiral.. Enligt senaste mens är bf 25 december men enligt clear blue gravtest så verkar jag inte gått så långt och då är bf 3 januari.. Är mitt andra barn, med min 2-åring var jag med i en jätte mysig fbgrupp så hoppas hitta en ny. Så är sugen om ni startar någon :) kram och grattis till era plus!

Hej! Stort grattis till plusset! Mitt bf är också lite oklart, det enda jag har att gå på är när vi hade sex (för det hände bara en gång den här månaden haha). Pm:a mig så kan jag lägga till dig i fb gruppen? Vi verkar vara ett härligt gäng där redan!
  • Summer18

Dagen jag testade så hade jag extremt mycket molvärk och ont i ryggen. Brukar aldrig ha mensvärk så därför jag testade :) annars har jag inte kännt av några symptom direkt, lite ont i svanken emellanåt bara.

Svar på tråden BF Januari 2019