• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Anonym858817

Hej! Har oxå skickat pm om att jag vill vara med i gruppen. Jag plussade idag på bim -2, hade senaste mensen 28 mars så är beräknad 1/1-19. Har sedan tidigare en son som är drygt 8 månader, så kommer bli väldigt tajt mellan barnen om allt går vägen denna gången ????

• lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-24 11:47:48 följande:

Plussade på bim -4 och hade senaste mensen den 28/3 alltså beräknas den lilla/lille komma den 1/1-2019. Om allt går vägen - håller tummarna :)

Får jätte gärna lägga in mig i Fb-gruppen; mejl: [email protected] (om jag nu inte hunnit ändra den och det är [email protected])

Jag bjöd in dig på den första mejlen, skriv igen om du inte fått något! :)
  • Dh2017

Hej på er!

Plussade igår på äl +10. Bf 6/1-2019.

Det blir andra barnet för mig, min dotter är 8 månader.

Har ett MA innan dottern kom till så det är lite svårt att inte vara orolig för att det ska hända igen, tur att jag har min dotter att koncentrera mig på.

Grattis till alla plus!! :D

Är gärna med i fb-gruppen! Ses där!

• Anonym (Fundersam)

Jag är nog gärna med i fbgruppen lite senare! Pga av mina tidigare missfall och hur mitt senaste tedde sig då jag hade bara hinnsäck och fick göra hemabort i vecka 13, så har jag fått en tid för vul I början av juni för att se om de finns nån bebis. Och då jag är beräknad 1 januari enligt mens (som många andra i gruppen, coolt!) avvaktar jag och ser vad som säger på vul om de finns något, och beräkning då.

• lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-25 13:47:03 följande:

Har fortfarande inte fått något, du får gärna pröva skicka till den andra mejlen :)

Jag skickade till den andra mejlen nu! :) 
  • lksnigel
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-25 16:03:40 följande:

Jag är nog gärna med i fbgruppen lite senare! Pga av mina tidigare missfall och hur mitt senaste tedde sig då jag hade bara hinnsäck och fick göra hemabort i vecka 13, så har jag fått en tid för vul I början av juni för att se om de finns nån bebis. Och då jag är beräknad 1 januari enligt mens (som många andra i gruppen, coolt!) avvaktar jag och ser vad som säger på vul om de finns något, och beräkning då.

Lycka till, håller tummarna för att det finns någon bebis då! Vi verkar vara många i gruppen (de flesta tror jag nästan? Inkl jag) som haft både missfall och MA så om du känner att du behöver stöttning är du jättevälkommen i gruppen! <3 
  • Anonym (Fundersam)
    lksnigel skrev 2018-04-25 17:55:00 följande:

Lycka till, håller tummarna för att det finns någon bebis då! Vi verkar vara många i gruppen (de flesta tror jag nästan? Inkl jag) som haft både missfall och MA så om du känner att du behöver stöttning är du jättevälkommen i gruppen! <3 

Tack så mycket! <3
  • missangelface2

Fick mejlet om gruppen, men lyckas inte öppna länken!?

Någon mer än jag som har det problemet?

Har varit på första mötet med bm nu och gjort hälsosamtal,

Dit igen för inskrivning vid v8. -spännande. :)

För er som vill veta har jag två pojkar sedan innan.

Min stora pojke är 8år och min ?lilla? pojke fyller 6år i sommar.

Nu blir det en ny knodd med min ?nya? sambo, dejtat sedan

min minsta var 6månader.

Längesedan man var gravid och mycket som har ändrats på några år.

Ska även göra KUB test någon mer som ska göra?

• A n onym
    missangelface2 skrev 2018-04-26 07:56:58 följande:

Fick mejlet om gruppen, men lyckas inte öppna länken!?

Någon mer än jag som har det problemet?

Har varit på första mötet med bm nu och gjort hälsosamtal,

Dit igen för inskrivning vid v8. -spännande. :)

För er som vill veta har jag två pojkar sedan innan.

Min stora pojke är 8år och min ?lilla? pojke fyller 6år i sommar.

Nu blir det en ny knodd med min ?nya? sambo, dejtat sedan

min minsta var 6månader.

Längesedan man var gravid och mycket som har ändrats på några år.

Ska även göra KUB test någon mer som ska göra?

låter jättekonstigt, prova igen lite senare eller maila mig ditt hela namn så kan jag lägga till dig så istället :)

jag vill, om detta går vägen, absolut göra kub. Tyvärr måste vi betala för det, vi har flyttat från Stockholm och där fick vi göra det gratis med första barnet, nu tror jag det kostar 1500 om man är under 35, vilket känns lite trist men vad gör man inte, vill ju se att allt ser bra ut och framförallt få se lilla plutten :)
Svar på tråden BF Januari 2019