• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Anonym (Nervös)

Fb-grupp ska det givetvis stå..

• Anonym (Nervös)

Fb-grupp ska det givetvis stå..

• lksnigel

Jag plussade igår, beräknad till den 1/1! Vi har sedan tidigare en son född sep-16. Skulle tycka det var roligt med en hemlig facebookgrupp så man kan följas åt! Ska jag skapa en? Skriv om ni är intresserade! :)

• lksnigel
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:40:44 följande:

Jag plussade igår, beräknad till den 1/1! Vi har sedan tidigare en son född sep-16. Skulle tycka det var roligt med en hemlig facebookgrupp så man kan följas åt! Ska jag skapa en? Skriv om ni är intresserade! :)

Skriv er mejl här eller i privat meddelande så lägger jag till er! :)
  • lksnigel
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:47:02 följande:
    Skriv er mejl här eller i privat meddelande så lägger jag till er! :)
    Haha men gud, hur dåligt läser jag egentligen? Det finns en grupp redan alltså?Skrattande
  • A n onym
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:59:46 följande:
    Haha men gud, hur dåligt läser jag egentligen? Det finns en grupp redan alltså?Skrattande
    Jag kunde inte göra en för man behövde lägga till en medlem först, du får gärna skapa en januarigrupp. Jag mailar dig min e-mail :)
  • lksnigel

Nu är gruppen igång! Skriv era mejladresser så lägger jag till alla som vill vara med! :) Ska bli spännande att följas åt! 

• Anonym (Fundersam)
    A n onym skrev 2018-04-23 08:38:51 följande:

Då ligger vi ju exakt samma, häftigt :) Har du barn sedan innan?

Ja coolt :) jaa, en snart sexåring med en annan pappa. Försökt med denna förhoppningsvis blivande pappa i 1 år och 4 månader och fått två missfall, ett sent och sedan en medicinsk hemabort i vecka 13 för de va bara en tom hinnsäck. De är 8 månader sen den och nu äntligen verkar de har tagit igen, en tredje gång!

Hur länge har ni försökt?
  • Yhg

Skickat pm nu om att jag vill vara med i gruppen :) ett mf och ett MA i ryggsäcken. Svårt att känna riktig lycka ännu men är såklart glad :)

Svar på tråden BF Januari 2019