• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Frunpåberget

Här är en till som har fått positivt svar ???? bf 5/1 nr 4 för mig men gemensamt nr 8

Grattis till er alla nu håller vi tummarna och tår

• Förstabarnet33
    Meemelie skrev 2018-05-04 06:43:05 följande:

Hoppar in här jag också, BF 12/1-19 enligt NC.

Första barnet och har aldrig varit gravid innan. Känner absolut inga symptom alls förutom lite lätt molvärk då och då. Nästan lite besviken över att inte känna något då man läser om alla som har hur tydliga symptom som helst hur tidigt som helst. Hoppas på att känna något mer snart så att detta blir mer på riktigt!

Någon annan som inte heller känner av några klassiska symptom?

Jag känner inte heller så mycket. Lite molvärk som du och ömma bröst sen ett par veckor. Kände mig också lite besviken igår på att jag inte känner av graviditeten så mycket men jag tror ändå vi ska vara lite glada att vi mår bra :)
  • mamalicious

Hej, hänger gärna på här med. Plussade i Måndags, är i vecka 5 (4+5 idag). Har bf på min födelsedag 7/1. Lite orolig eftersom förra graviditeten slutade i utomkveds 2017 men jag har en bra magkänsla denna gången så jag håller tummarna! Har även en underbar dotter på 20 månader :)

Stort grattis till alla pluss!!

• Sararebecca

Hej! Jag hänger också gärna på här. Plussade igår och har bf 10/1 som det ser ut nu. Första barnet :)

Jag skickar pm om fb-gruppen

• Blåttärflått

Vi plussade idag och är beräknad till 12/1. Det blir vårat första barn, ska bli så spännande! Vi hoppas allt skall gå bra ?

• Blåttärflått

Vi plussade idag och är beräknad till 12/1. Det blir vårat första barn, ska bli så spännande! Vi hoppas allt skall gå bra :)

• Jeex

Kommer ej ihåg vem det var man skulle kontakta för att komma med i fb-gruppen.

• Jeex
    Imra skrev 2018-05-03 13:50:06 följande:

När har ni tänkt att ringa er barnmorska? Är i V.5 (4+4) och tycker nästan det känns tidigt? Hur känner ni och hur har ni tänkt göra? :)

Jag ringde redan dagen efter jag plussade. Är i vecka 5 (4+0)

Anledningen till att jag ringde så tidigt är för att jag behöver göra ett tidigt ultraljud då jag förra året fick ett utomkveds och behöver kolla så att det sitter rätt denna gången.
  • Misskatalina

Plussade i förrgår, första gången jag är gravid ???? är jätte taggad!

Skulle jättegärna vilja vara med i FB gruppen oxå ????

• Irdis

Hej alla o grattis!! Så spännande! Är gravid i v5+2 med första barnet- BF 2 januari. Följs gärna åt! En fråga; kallas det v 6 när man är 5+2? Hänger gärna på FB grupp?

Svar på tråden BF Januari 2019