BF Januari 2019
Jag hoppar in här också :) Plussade idag på bim-2 och har bf 7/1-19. Så jäkla spännande, jag kan inte fatta att det är sant!!!
Jag hoppar in här också :) Plussade idag på bim-2 och har bf 7/1-19. Så jäkla spännande, jag kan inte fatta att det är sant!!!
Hoppar in här jag också, BF 12/1-19 enligt NC.
Första barnet och har aldrig varit gravid innan. Känner absolut inga symptom alls förutom lite lätt molvärk då och då. Nästan lite besviken över att inte känna något då man läser om alla som har hur tydliga symptom som helst hur tidigt som helst. Hoppas på att känna något mer snart så att detta blir mer på riktigt!
Någon annan som inte heller känner av några klassiska symptom?
Jag och min sambo var på vårt första ultraljud i måndags och fick äntligen se våran bebis för första gången. All oro jag hade innan jag kom dit är helt borta :) Nu vet jag att allt är bra och bebisen for runt som bara den i magen. En helt otrolig upplevelse. Vi var där för KUB, men bebisen låg fel i magen och ville inte vända sig åt rätt håll så vi ska tillbaka på fredag för nytt ultraljud :) Blev framflyttad 4 dagar så har ny bf 2/1.
Lycka till allihopa
Jag är gärna med i fb gruppen om den är hemlig :)