Inlägg från: lksnigel |Visa alla inlägg
  • lksnigel

BF Januari 2019

Jag plussade igår, beräknad till den 1/1! Vi har sedan tidigare en son född sep-16. Skulle tycka det var roligt med en hemlig facebookgrupp så man kan följas åt! Ska jag skapa en? Skriv om ni är intresserade! :)

• lksnigel
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:40:44 följande:

Jag plussade igår, beräknad till den 1/1! Vi har sedan tidigare en son född sep-16. Skulle tycka det var roligt med en hemlig facebookgrupp så man kan följas åt! Ska jag skapa en? Skriv om ni är intresserade! :)

Skriv er mejl här eller i privat meddelande så lägger jag till er! :)
  • lksnigel
    lksnigel skrev 2018-04-23 11:47:02 följande:
    Skriv er mejl här eller i privat meddelande så lägger jag till er! :)
    Haha men gud, hur dåligt läser jag egentligen? Det finns en grupp redan alltså?Skrattande
  • lksnigel

Nu är gruppen igång! Skriv era mejladresser så lägger jag till alla som vill vara med! :) Ska bli spännande att följas åt! 

• lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-24 11:47:48 följande:

Plussade på bim -4 och hade senaste mensen den 28/3 alltså beräknas den lilla/lille komma den 1/1-2019. Om allt går vägen - håller tummarna :)

Får jätte gärna lägga in mig i Fb-gruppen; mejl: [email protected] (om jag nu inte hunnit ändra den och det är [email protected])

Jag bjöd in dig på den första mejlen, skriv igen om du inte fått något! :)
  • lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-25 13:47:03 följande:

Har fortfarande inte fått något, du får gärna pröva skicka till den andra mejlen :)

Jag skickade till den andra mejlen nu! :) 
  • lksnigel
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-25 16:03:40 följande:

Jag är nog gärna med i fbgruppen lite senare! Pga av mina tidigare missfall och hur mitt senaste tedde sig då jag hade bara hinnsäck och fick göra hemabort i vecka 13, så har jag fått en tid för vul I början av juni för att se om de finns nån bebis. Och då jag är beräknad 1 januari enligt mens (som många andra i gruppen, coolt!) avvaktar jag och ser vad som säger på vul om de finns något, och beräkning då.

Lycka till, håller tummarna för att det finns någon bebis då! Vi verkar vara många i gruppen (de flesta tror jag nästan? Inkl jag) som haft både missfall och MA så om du känner att du behöver stöttning är du jättevälkommen i gruppen! <3 
  • lksnigel
    missangelface2 skrev 2018-04-26 07:56:58 följande:

Fick mejlet om gruppen, men lyckas inte öppna länken!?

Någon mer än jag som har det problemet?

Har varit på första mötet med bm nu och gjort hälsosamtal,

Dit igen för inskrivning vid v8. -spännande. :)

För er som vill veta har jag två pojkar sedan innan.

Min stora pojke är 8år och min ?lilla? pojke fyller 6år i sommar.

Nu blir det en ny knodd med min ?nya? sambo, dejtat sedan

min minsta var 6månader.

Längesedan man var gravid och mycket som har ändrats på några år.

Ska även göra KUB test någon mer som ska göra?

Skriv Pm till mig istället med ditt namn så lägger jag till dig som vän och lägger till dig i gruppen så istället. Verkar som att flera har samma problem med länken :)
  • lksnigel
    Summer18 skrev 2018-04-27 11:41:16 följande:

Jag plussade starkt på BIMdagen och har bf 3/1-19... första barnet, är överlycklig och livrädd!

Grattis, vad kul! Har ni försökt länge? :) 
  • lksnigel
    cassandrah skrev 2018-04-27 21:08:56 följande:

Hej! Plussade i dag och vet inte riktigt när bf är har inte helt regelbunden mens än efter uttag av spiral.. Enligt senaste mens är bf 25 december men enligt clear blue gravtest så verkar jag inte gått så långt och då är bf 3 januari.. Är mitt andra barn, med min 2-åring var jag med i en jätte mysig fbgrupp så hoppas hitta en ny. Så är sugen om ni startar någon :) kram och grattis till era plus!

Hej! Stort grattis till plusset! Mitt bf är också lite oklart, det enda jag har att gå på är när vi hade sex (för det hände bara en gång den här månaden haha). Pm:a mig så kan jag lägga till dig i fb gruppen? Vi verkar vara ett härligt gäng där redan!
Svar på tråden BF Januari 2019