Frallanz skrev 2018-03-12 22:09:37 följande:
Jamen fy, det kan jag förstå att du är orolig för mf :( men som nån sa att man får tänka så att man väntar ett barn inte ett mf. Men när man varit med om det, o speciellt fler ggr än en, så är oron inget man kan rå för helt enkelt, men såklart väldigt jobbigt o vara orolig <3
Okej men då har våra missfall varit rätt lika nu, o som du säger skönt att ha någon att dela det med även om det är en tråkig i jobbig grej att dela så är de skönt o ventilera med någon som vet hur det känns! Det hjälper mkt :) jag har idag svällda och ömma bröst samt svag molvärk som strax innan mens, är det nåt du minns att du hade vid mf? Kroppen är väldigt skum just nu känner jag, men det är väl alla hormoner som spökar helt enkelt.
Hur är det för dig nu då, när har du äl tror du? :) och hur gör man med äl-testerna, när ska man börja ta dem? Jag får hem 14 st äl-stickor i veckan samt 8 gravtest. Vill bara få "tillbaka" min cykel igen nu!
Ska försöka ta ditt råd och tänka så om jag lyckas igen. Svårt men man måste försöka va positiv med. Då kanske det går vägen trots allt :).
Hade inte dem symtomen efter missfallet. Dock så får jag så vid äl. Men kroppen spökar mycket efter mf och känns inte som vanligt.
Jag beställde också 14 pack äl tester. Rfsu. De var billiga
. Vet inte när jag kommer ha äl. Appen säger 31/3 men har börjat äte rosenrot denna cykel så hoppas på att få den tidigare. Tänkte börja testa på söndag då det gått 14 dagar sedan mensens första dag. Ska bli intressant att testa och få veta exakt när man har äl och om det stämmer med tempningen. Tempar du? Är ju ett toppen sätt för att få veta om man haft äl i varje fall.