• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • bluegrass
    maria1992 skrev 2018-03-09 14:10:37 följande:
    Åh, nu ger du ju mig lite hopp! <3

Tempen är ju fortfarande hög.. Fick en tempdipp på bim-6. 
    Kolla kurvan. 
    Har aldrig tempat, så har ingen koll på hur kurvan ska se ut när man är gravid. Men håller tummarna för dig!
  • bluegrass
    Alicia87 skrev 2018-03-09 19:37:11 följande:

Hoppar också in i denna tråden. Jag plockade ut min spiral i aug -17. Vi blev gravida på 3:e försöket men i början på januari fick vi missfall i v 11 och jag skrapades 2,5 v senare. Mensen kom sedan efter 3 veckor och ägglossningen 2 veckor därefter. Testade svagt positivt på grav-test i förrgår på BIM -3 men sen samma kväll började jag få blödningar och igår kom det klumpar. Så ja, då är det väl bara att försöka igen nästa månad :/
    Min BIM borde bli 7/4. 

Lycka till allihop!

Vad tråkigt med ditt missfall och att du började blöda nu!
    Hoppas att det tar sig och stannar denna månad!
  • mulin

Lägger till mig på listan, försök ca 16. Tröttsamt börjar det minst sagt bli men skam den som ger sig! BIM 5/4

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 PowerL, Mrs-A, Milian03, XAHHA92, aleakim90

5/4 Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin

10/4 Baraentilligen

• mulin

Ska även för första fången börja tempa och köra zink och folsyra på både mig och sambon. Man får ju lägga ner hela själen på detta när ett plus aldrig vill sig.

• jenniferrunder

Hoppar in här med! Perfekta tråden för mig som har 0 tåladmod och 110 frågor dagligen... jag och min sambo planerar vårt första barn och vi båda längtar så vi dööör!!!

Testade positivt på LH-stickan och hade ägglossning 4/3 och beräknad BIM 18/3. Hade sex 5 dar i sträck under ?ÄL-perioden?.

Redan i tisdags 6/3 så började jag känna stickningar i båda äggstockarna och svag molande värk i livmodern som kommer och går hela tiden. Den 7/3 fick jag sån ihållande stickande smärta i livmodern som höll i sig i ca 10-15 sekunder. Den 7/3 på morgonen fick jag även springa till toan å spy. Vad kan detta vara symtom på?? Eller håller jag på att bli/är sken-gravid?

Läste i en annan tråd här att ett tips för de som inte orkade vänta på BIM var att göra ett ägglossningtest för stt se om det fortfarande höll sig positivt efter ägglossning och att om det fortfarande några dagar efter ÄL är positivt så är man gravid? Stämmer detta? Testade igår och då var det negativt.

Testade grav-test idag som var negativt (såklart eftersom det är mer än en vecka kvar till BIM.. men jag kan inte hålla mig!!!

Är det bara jag som har sån jävla brist på tålamodet haha?

Tacksam för svar alla fina <3

• Norrlänska
    jenniferrunder skrev 2018-03-10 00:45:48 följande:

Hoppar in här med! Perfekta tråden för mig som har 0 tåladmod och 110 frågor dagligen... jag och min sambo planerar vårt första barn och vi båda längtar så vi dööör!!!

Testade positivt på LH-stickan och hade ägglossning 4/3 och beräknad BIM 18/3. Hade sex 5 dar i sträck under ?ÄL-perioden?.

Redan i tisdags 6/3 så började jag känna stickningar i båda äggstockarna och svag molande värk i livmodern som kommer och går hela tiden. Den 7/3 fick jag sån ihållande stickande smärta i livmodern som höll i sig i ca 10-15 sekunder. Den 7/3 på morgonen fick jag även springa till toan å spy. Vad kan detta vara symtom på?? Eller håller jag på att bli/är sken-gravid?

Läste i en annan tråd här att ett tips för de som inte orkade vänta på BIM var att göra ett ägglossningtest för stt se om det fortfarande höll sig positivt efter ägglossning och att om det fortfarande några dagar efter ÄL är positivt så är man gravid? Stämmer detta? Testade igår och då var det negativt.

Testade grav-test idag som var negativt (såklart eftersom det är mer än en vecka kvar till BIM.. men jag kan inte hålla mig!!!

Jag är exakt likadan ????

Så frustrerande.
    =)
  • H0nd3ndär

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 PowerL, Mrs-A, Milian03, XAHHA92, aleakim90

5/4 Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, H0nd3ndär

10/4 Baraentilligen

• H0nd3ndär

La till mig. Mensen kom idag (dag 27). Appen säger BIM 5/4 men förr i tiden innan spiralen tror jag att jag hade runt 30 dagar. Men det är 6 år sedan. 3e försöket. Mitt 2a barn, sambons 1a.

• maria1992

Hej tjejer!

Tack för all pepp!! Ni är grymma!! Bifogade fel månad av kurvan haha.. här kommer den nya. Tempökning idag?

• stragge
    jenniferrunder skrev 2018-03-10 00:45:48 följande:

Tror du ska vara med i bim mars tråden? ;)
Svar på tråden BIM april 2018