• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Eal92
    Elizai skrev 2018-03-03 14:14:04 följande:

Jag har inte försökt lika länge som dig, men vi har prickat in ägglossningarba typ varje gång sen förra sommarn och än har ingenting hänt för oss heller..

för oss är det dock min sexlust slm sviktar i perioder. Det försvårar ju saker litegrann också liksom.

Ge inte upp hoppet. <3

Ja allt blir så mycket svårare när man inte har lust men ändå vill det så otroligt mycket.

Vi har sagt att om det inte har gått för oss i juni ska vi kolla upp oss. Jag skulle gärna göra det nu men killen är väl inte riktigt redo för det än.

Jag hoppas ni inte behöver vänta lika länge som oss! Jag blir så otroligt glad när andra som kämpar plussar, så jag har inte kommit in i "avundsjukfasen" som jag hört så mycket om än iaf som tur är
  • PowerL

Hade äl 18 dagar efter förra mensens första dag. Räknar med minst det denna gången med. Så runt 21/3 bör äl ske om det inte rubbats av detta tidiga missfall. Så BIM bör bli 4/4 :) Hoppas såååååå <3

• PowerL

<3 BIM-lista:

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 Baraentilligen, PowerL

----------------------------

+Lista:

• PowerL

Hade varit kul att plussa på bim-3 denna gången med för det blir på 1 april. Mannen hade inte vetat om det var ett skämt eller ej :)

• Baraentilligen

Hamnar att ändra datumet ännu för mensen har inte kommit igång på riktigt ännu, men låter det stå tills vidare. Vet inte vad kroppen håller på med, har haft lite ljusröda flytningar några dagar men mensen kommer inte :( Vill bara börja om nu ju!

• ellie86

BIM 6/4 som det ser ut nu. Jag har dock oregelbunden cykel, så kan hinna flytta på sig.

• Elizai

Hur lång cykel brukar ni ha? Min genomsnittliga cykel är 33 dagar, och lutealfasen verkar vara 15-16 dagar generellt. Någon mer med lång cykel och lutealfas?

• PowerL

Under eftermiddagen och kvällen har blödningarna ökat, det har kommit klumpar, en så stor att det sa plums ner i toalettvattnet :( och nu tog jag dessa testerna. Trots starka positiva tester igår. Det kan visst gå snabbt. Det blev missfall. :'( I vecka 4 bara så jag hoppas äl kommer igång igen snabbt. Mitt första missfall och vill inte vara med om det igen. Är så ledsen...

Så nu är jag tillbaka här. Vet ni om man kan bli gravid snabbt igen efter ett tidigt missfall?

• PowerL

Just ja, ser att jag glömde berätta här att jag fick starkast positiva tester igår trots blödningarna så jag fick upp hoppet om att det inte var kört ändå. Men jo. Nu är det kört.

Hoppas på december bebis nu :)

Svar på tråden BIM april 2018