• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • PowerL
    Elizai skrev 2018-03-01 09:04:53 följande:

Stort grattis till dig! En novemberbebis för dig alltså. Blir så glad och hoppfull när jag ser stt andra faktiskt lyckas. <3

Jag tog bort dig från uppdaterade bim-listan jag postade nyss. Hoppas det är ok :)

Tack så mycket :) Ja det är ju onödigt att jag står med där nu :)
  • Miirree
    PowerL skrev 2018-02-28 22:52:49 följande:

Det visade sig att jag tog ut en förlust i förskott. För idag plussade jag. Så jag lämnar denna tråden. Stort lycka till allihop!

Grattis ! :)
  • Norrlänska
    Elizai skrev 2018-03-01 09:02:55 följande:

<3

?BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

3/4 Jeex

----------------------------

+Lista:

=)
  • Baraentilligen

Negativt test och lite färgade flytningar på bim+1-2 så hoppar in på riktigt nu. Mensen borde dyka upp imorgon men eftersom jag inte vet hur lång cykeln tänker vara denna cykel så sätter jag dit ett datum på ett ungefär. Femte försöket, fjärde barnet. Har svårt att fatta att det inte tar sig när alla andra tagit sig på första försöket. Håller tummarna för alla!

BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

3/4 Jeex

4/4 Baraentilligen

+Lista:

• Jeex

Jag får hoppa tillbaka till marstråden då jag hinner med en mens till i mars nu när den kom tidigare. Tar bort mig från listan :)

BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

4/4 Baraentilligen

+Lista:

• PowerL

Med sorgsenhet kommer jag tillbaka. Plussade BIM-3, blöder och har jätteont idag på BIM. Så mest troligt tidigt missfall här :'( skriver in mig på listan med ny BIM. ÄL bör väl komma igång snabbt när det är såhär tidigt missfall? Vi får se...

BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

4/4 Baraentilligen

5/4 PowerL

+Lista:

• Eal92

Då jag fick lite rosa flytningar hoppar jag in här från mars.

Det känns så jäkla jobbigt och onödigt att ens försöka nu då hoppet att det kommer bli något i framtiden står på noll just nu.

Vi har kört oskyddat sen december 2016 och prickat ägglossning varje månad sen augusti 2017 och inget har hänt. Och nu har pojkvännen fått en ny medicin som gör att hans sexlust är snäppet intill obefintligt så chansen att få till det denna månad är inte så stor..

Sitter här och försöker hålla tillbaka tårarna då jag inte vill att han ska veta hur mycket jag lider av detta.

Ursh förlåt för ett tråkigt inlägg men var tvungen att skriva av mig..

<3 BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

2/4 Eal92

4/4 Baraentilligen

5/4 PowerL

+Lista:

• Elizai
    PowerL skrev 2018-03-03 10:52:41 följande:

Med sorgsenhet kommer jag tillbaka. Plussade BIM-3, blöder och har jätteont idag på BIM. Så mest troligt tidigt missfall här :'( skriver in mig på listan med ny BIM. ÄL bör väl komma igång snabbt när det är såhär tidigt missfall? Vi får se...

BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

4/4 Baraentilligen

5/4 PowerL

+Lista:

Men fy så tråkigt, beklagar! :(
  • Elizai
    Eal92 skrev 2018-03-03 12:38:33 följande:

Då jag fick lite rosa flytningar hoppar jag in här från mars.

Det känns så jäkla jobbigt och onödigt att ens försöka nu då hoppet att det kommer bli något i framtiden står på noll just nu.

Vi har kört oskyddat sen december 2016 och prickat ägglossning varje månad sen augusti 2017 och inget har hänt. Och nu har pojkvännen fått en ny medicin som gör att hans sexlust är snäppet intill obefintligt så chansen att få till det denna månad är inte så stor..

Sitter här och försöker hålla tillbaka tårarna då jag inte vill att han ska veta hur mycket jag lider av detta.

Ursh förlåt för ett tråkigt inlägg men var tvungen att skriva av mig..

<3 BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

2/4 Eal92

4/4 Baraentilligen

5/4 PowerL

+Lista:

Jag har inte försökt lika länge som dig, men vi har prickat in ägglossningarba typ varje gång sen förra sommarn och än har ingenting hänt för oss heller..

för oss är det dock min sexlust slm sviktar i perioder. Det försvårar ju saker litegrann också liksom.

Ge inte upp hoppet. <3
  • PowerL
    Elizai skrev 2018-03-03 14:11:18 följande:

Men fy så tråkigt, beklagar! :(

Ja inte kul. Men bättre med tidigt än sent :/
Svar på tråden BIM april 2018