• Jeex

BIM april 2018

Hoppar in här från mars. Har egentligen bim 2/3 men känner att mensen är på g och negativa test. Dock har vi planer på att hoppa över månaden som kommer då vi ej vill ha barn i dec. Men vi får se hur man känner när äl närmar sig ;)

<3 BIM-lista:

3/4 PowerL, Jeex

• Jeex

<3 BIM-lista:

3/4 PowerL, Jeex

----------------------------

+Lista:

• Jeex

Jag får hoppa tillbaka till marstråden då jag hinner med en mens till i mars nu när den kom tidigare. Tar bort mig från listan :)

BIM-lista:

2/4 Elizai

2/4 Norrlänska

4/4 Baraentilligen

----------------------------

+Lista:

• Jeex
    Emiliass skrev 2018-04-10 17:56:05 följande:

Hej alla!

Kan knappt tro det. Gjorde test med clearblue imorse och det blev ett svagt plus. Inte första morgonurinen heller. Testade sen med rfsu vanliga senare på dagen och det blev en svag linje där med :). Måste ju vara positivt.

Testade igår med rfsu och babyplan på morgonurin. Var toknegativt då. Ush vågar knappt tro på det, hoopas nu verkligen det stannar denna gången. Är så glad men rädd för att bli besviken igen om det blir mf. Inte berättat för familjen än och tänker vänta. Tur man kan skriva av sig här :).

Äl +10 idag. BMI - 4 enligt appen.

Vad tror ni? Det måste väl ändå va positivt när 2 olika test visar samma?

Ser onekligen positivt ut :) Ska du ta ett digitalt ?
  • Jeex
    Emiliass skrev 2018-04-10 21:01:38 följande:

Tänkte vänta några dagar o h sen ta ett digitalt. Har andra tester liggandes så tänkte köra slut på dem först och se så det blir starkare :).

Det gör du rätt i :) Håller tummar för dig.
  • Jeex
    MaalinJ skrev 2018-04-10 23:27:47 följande:

Fick riktigt ont i magen ikväll. Tror det är mensen som kommer för tidigt :( så tråkigt.. Men inte spec oväntat. Får bli att försöka igen nästa månad. Hoppas kunna få medicinsk hjälp snart så att mens cykeln blir kortare.

Usch så tråkigt :( Du får kämpa vidare med oss i BIM maj 2018
  • Jeex
    91sarah skrev 2018-04-13 09:23:13 följande:

Åh spännande, jag har precis börjat tempa. Har du koll, ska tempen gå upp eller ner vid ägglossning och upp eller ner vid eventuell graviditet?

Kroppstemperaturen stiger efter äl ca. 0,2-0,45 °C över coverline. Vid graviditet håller sig tempen över coverline. Vid mens sjunker tempen igen under coverline.
Svar på tråden BIM april 2018