• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • sofiaaaaaa
    PowerL skrev 2018-03-04 20:25:52 följande:

Just ja, ser att jag glömde berätta här att jag fick starkast positiva tester igår trots blödningarna så jag fick upp hoppet om att det inte var kört ändå. Men jo. Nu är det kört.

Hoppas på december bebis nu :)

Jag beklagar verkligen :(. Hoppas du slipper ha ont mer och att blödningen går över snart. Jag har hört att många blir gravida snabbt efter missfall. Håller tummarna för april!
  • PowerL

Är det okej att försöka direkt igen eller bör man kolla med läkare att allt kommit ut?

• Mirs115
    PowerL skrev 2018-03-04 20:39:36 följande:

Är det okej att försöka direkt igen eller bör man kolla med läkare att allt kommit ut?

Jag fick missfall i vecka 5. Ringde mvc som sa att när missfall sker så tidigt så brukar kroppen sköta det själv. Skulle ta ett test efter 3 veckor och se så att det var negativt. Då hade allt kommit ut enligt den bm jag pratade med. Blev sedan gravid igen på första ägglossningen efter missfallet och är nu i vecka 16 så kör på om det känns bra
  • PowerL
    Mirs115 skrev 2018-03-04 20:53:10 följande:

Jag fick missfall i vecka 5. Ringde mvc som sa att när missfall sker så tidigt så brukar kroppen sköta det själv. Skulle ta ett test efter 3 veckor och se så att det var negativt. Då hade allt kommit ut enligt den bm jag pratade med. Blev sedan gravid igen på första ägglossningen efter missfallet och är nu i vecka 16 så kör på om det känns bra

Åh okej! Grattis :D
  • Lindsey77

Har fått mitt andra missfall. Var i vecka 4+3. Det verkar inte som om det blir en sladdis här. Får helt enkelt börja bearbeta att jag är för gammal. Egentligen har jag inga problem att nöja mig med de fyra vi har, men det hade varit så underbart med en bebis för hela familjen. Jag längtade efter vår novemberbebis som aldrig blev. :(

Vet inte när jag har BIM. Efter förra missfallet kom ÄL 10 dagar senare än vanligt, så vi får se hur lång tid det tar denna gången.

Vi ska försöka igen och hoppas på nu på en decemberbebis!

• Lindsey77
    Elizai skrev 2018-03-04 14:02:07 följande:

Hur lång cykel brukar ni ha? Min genomsnittliga cykel är 33 dagar, och lutealfasen verkar vara 15-16 dagar generellt. Någon mer med lång cykel och lutealfas?

Mellan 35-45 dagar brukar jag ha. Lutealfasen brukar vara 14 dagar.
  • sofiaaaaaa
    Lindsey77 skrev 2018-03-05 07:18:00 följande:

Har fått mitt andra missfall. Var i vecka 4+3. Det verkar inte som om det blir en sladdis här. Får helt enkelt börja bearbeta att jag är för gammal. Egentligen har jag inga problem att nöja mig med de fyra vi har, men det hade varit så underbart med en bebis för hela familjen. Jag längtade efter vår novemberbebis som aldrig blev. :(

Vet inte när jag har BIM. Efter förra missfallet kom ÄL 10 dagar senare än vanligt, så vi får se hur lång tid det tar denna gången.

Beklagar verkligen! Håller alla tummar för en tidig julklapp :)
  • Mrs-A

Hej på er! Hoppar över från mars tråden då mensen kom precis igång 1 dag för tidigt :/

Funderar på att börja tempa...? Någon bra termometer att rekommendera ?

-16:e försöket för oss- bim 4/4

• Mrs-A

<3 BIM-lista:

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai

4/4 Baraentilligen, PowerL, Mrs-A

----------------------------

+Lista:

• PowerL
    Lindsey77 skrev 2018-03-05 07:18:00 följande:

Beklagar :'( hoppas äl kommer igång snabbt!
Svar på tråden BIM april 2018