• Anonym (Igotyou13)

Vi på BC. Inget oseriöst

Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?

Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.

Kanske till o med börjar träffa någon här?

• Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst
  • Anonym (Bctoo)

Vi är ett par som är lite yngre som också är med på bc.

Söker väl det mesta faktiskt. :)

Men- det är alldeles för många sliskiga gubbar/män/killar som inte vet hur man för e konversation.

Ensamma kvinnor är i stort sett omöjligt att få kontakt med och de få som man faktiskt får kontakt med är antingen fejk (alltså att det sitter en man bakom profilen..) , eller så är det en överviktig, äldre kvinna som inte är så mysig att titta på..

Börjar bli lite tröttsamt.

• Anonym (Siggy)

Jag har träffat 4 killar olika killar på bc som singeltjej i perioder. Två av killarna blev ONS, vi klickade inte helt enkelt. En av killarna var jag tillsammans med i 5 år efter att vi varit kk i ett år. Och en annan av killarna träffade jag i ett drygt år och har kontakt med fortfarande som vän (det var ca 7 år sedan vi slutade ligga)

Min nuvarande som jag inte träffat via bc har tillsammans med mig träffat en extratjej vid ett par tillfällen :)

• Speeddevil

Jag har gett upp bc, jag är 36, inte singel, dominant sexuellt, bor utanför Skövde, sökte både kvinnor och par, omöjligt? Kanske inte, men svårt att hitta nåt återkommande! Bevisa mig fel, men?

• Anonym (Igotyou13)

Någon mer än jag som tycker det blir mindre o mindre aktivitet på bc, trots vår/sommar vädret :O

Minns inte hur det vart tidigare men de kommer väl kanske igång igen :)

• Mella-Bella

Glömmer ju logga in där hela tiden, kanske lika bra så många timmar man har lagt ner utan önskat resultat. Går det stänga av inkommande mail med undantag från de man själv skrivit till? Kanske som betalande?

• Anonym (ManpåBC)
    Mella-Bella skrev 2018-05-17 15:13:03 följande:

Glömmer ju logga in där hela tiden, kanske lika bra så många timmar man har lagt ner utan önskat resultat. Går det stänga av inkommande mail med undantag från de man själv skrivit till? Kanske som betalande?

Som betalande kan du blocka baserat på profiltyp (man, kvinna, par,förening,...) samt ålder.
  • Anonym (ManpåBC)

Visst är det svårt att få kontakt som man men det är långt ifrån omöjligt. Har träffat flera och de jag har träffat har varit väldigt trevliga och vettiga.

• Anonym (F23)

Skulle gärna använda BC faktiskt och har försökt - men mitt konto blir bara spärrat. Bor inte i Sverige utan i ett annat Europeiskt land, men är i Sverige nästan varannan månad och hade gärna velat stämma sköna träffar då. Men antingen får jag inga skrivrättigheter om jag skapar kontot utanför Sverige, eller om jag gör kontot i Sverige så blir jag av med skrivrättigheterna när jag är loggar in och är aktiv utanför Sverige. Sjukt drygt. Och eftersom BC har en icke-existerande och fungerande admin så blir det lite moment 22. Nästan så jag funderat på att starta upp en egen sida haha...men har inte riktigt kunskaperna eller tiden för det

• Anonym (Niklas)

Jag är faktiskt nöjd med BC. Har genom BC träffat två olika par där jag varit extra kille. Båda paren hade jag en längre relation med. Men alla har säkert inte samma ur som jag. Det tog inte lång tid innan jag fick kontakt med par nr 1. Lycka till alla.

Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst