• Anonym (Igotyou13)

Vi på BC. Inget oseriöst

Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?

Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.

Kanske till o med börjar träffa någon här?

• Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst
  • Anonym (Mannen73)

Jag har varit aktiv på BC, men nu är jag sambo (träffades inte via BC).

Det händer att jag fortfarande tittar in och för någon månad sedan annonserade jag efter kontakt enbart på distans, med dominans som inriktning.

Att som kille/man få kontakt via BC är oerhört svårt, är min erfarenhet.

• Anonym (Mannen73)
    Anonym (* Y *) skrev 2018-02-12 01:24:27 följande:
    Kan du berätta vad bodycontact är ?
    En kontaktsajt där det är tillåtet att öppet söka även enbart sex och att lägga erotiska och nakna bilder.
  • Anonym (Jep)
    Anonym (* Y *) skrev 2018-02-12 01:13:57 följande:
    Och vad är BC?

bebisclub på familjeliv eller?
    En sida för sexkontakter.

70% är "singelmän" som söker sex med kvinnor och par oavsett ålder.
    10% är par som söker andra par där kvinnan måste vara bi eller binyfiken
    10% är kvinnor varav 9/10 söker andra kvinnor att ha tjejsex med
    1% är kvinnor som söker män
    5% är homosexuella män
    resterande 4% är transvestiter eller annat konstigt folk som vill runka ihop med andra eller byta bilder och sånt.

Nästan alla kvinnor som enbart söker män är överviktiga och oattraktiva!
    99% av alla, oavsett om det är par eller singeltjejer ratar allt under 50 år. Den magiska gränsen går vid 45 år.

Har du en penis under 18/14, speciellt som singelkille, Är din chans att få till en träff ungefär lika som om du stöter på en tjej i en affär där dom säljer snöskotrar!

I stort sett alla män ljuger om sin storlek, en penis som man klart och tydligt ser är 16/12 blir på nåt konstigt sätt 19/15.

En seriös singelkvinna med ett normalt BMI som vill träffa en man kommer efter 3 dagar att få ca 10 000 brev från desperata killar som ser ut ungefär så här:

"Tjena läget"?
    "Hej, vill du knulla en skön svart kuk?"
    "Träffas?"
    "Har man nån chans?"
    "Jag reser i tjänsten och åker förbi din stad imorgon - träffas?"
    "Kolla min profil :)"
    "Wow - snyggast på BC. Ses ikväll?"

osv osv. Så därför blir dom otrevliga i sin profil istället - inte för att det verkar spela någon roll!

Lycka till med att hitta nåt!

• Tveksamt
    Anonym (Jep) skrev 2018-02-12 08:48:39 följande:

En sida för sexkontakter.

5% är homosexuella män

resterande 4% är transvestiter eller annat konstigt folk som vill runka ihop med andra eller byta bilder och sånt.

99% av alla, oavsett om det är par eller singeltjejer ratar allt under 50 år. Den magiska gränsen går vid 45 år.

Har du en penis under 18/14, speciellt som singelkille, Är din chans att få till en träff ungefär lika som om du stöter på en tjej i en affär där dom säljer snöskotrar!

I stort sett alla män ljuger om sin storlek, en penis som man klart och tydligt ser är 16/12 blir på nåt konstigt sätt 19/15.

En seriös singelkvinna med ett normalt BMI som vill träffa en man kommer efter 3 dagar att få ca 10 000 brev från desperata killar som ser ut ungefär så här:

"Tjena läget"?

"Träffas?"

"Har man nån chans?"

osv osv. Så därför blir dom otrevliga i sin profil istället - inte för att det verkar spela någon roll!

Wow, bitter much?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Jep)
    Tveksamt skrev 2018-02-12 08:52:34 följande:
    Wow, bitter much?
    Nej nej. Jag är gift med en härlig fru som vill ha sex varje dag. Däremot så får vi meddelanden varje dag av typen som jag skrev - trots att vi sagt att vi inte vill ha kontakt med ensamma män.

Är du bitter?
  • Tveksamt
    Anonym (Jep) skrev 2018-02-12 09:16:14 följande:

Nej nej. Jag är gift med en härlig fru som vill ha sex varje dag. Däremot så får vi meddelanden varje dag av typen som jag skrev - trots att vi sagt att vi inte vill ha kontakt med ensamma män.

Är du bitter?

Inte det minsta, jag känner dock inte alls igen den bild du beskriver. Det går utmärkt att hitta tjejer som är både snygga och villiga på BC, även om man är singelkille och under 45.. ditt inlägg fick dig därför att framstå som en bitter kille som misslyckats just med sådana inlägg du lyfter upp i ditt inlägg..

Men tydligen inte, good for you!

Trevlig måndag!
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tompamannen81

Har haft BC i omgångar och kan ärligt säga att jag inte hade några som helst problem med att få kontakt eller träffa kvinnor och par där. Allt blir vad man gör det till. Antingen så beter man sig som man gör irl och får mycket därigenom, eller så är man en del av de männen som skriver massa skit och inte får svar. Man har ett val att göra.

Men BC är en bra sida. Riktigt bra och jag kan tom sakna den ibland

• Anonym (Heteropar på BC)

[quote=78460257][quote-nick]Anonym (Jep) skrev 2018-02-12 08:48:39 följande:[/quote-nick]En sida för sexkontakter.

5% är homosexuella män

"Tjena läget"?

"Träffas?"

"Har man nån chans?"

Håller inte riktigt med om den bilden. Det finns en hel del par som inte är intresserade av bisex. Vi är ett 50+par som varit med på BC ett tag och träffat andra sköna heteropar där. Och även om många par är binyfikna, så innebär det inte automatiskt att du måste vara detsamma. Det går bra ändå och de flesta respekterar om man enbart vill ha sex med det motsatta könet.

• Anders 386

Jag la upp en profil där och skrev att jag var intresserad av en extraman för trekant. Men jag berättade också att det var mest fantasier och att jag inte hade med mig frun på äventyret. Tyvärr har jag inte ens tagit upp det med min fru, jag är rädd för hennes reaktion. (Det var alltså ingen parprofil.)
    Fick ändå flera trevliga kontakter som jag utbytte lite tankar och idéer med. Men nu vet jag ju faktiskt inte hur många som hade gått från ord till handling om det blivit verklighet? Vi är ju ganska gamla, men det finns ju många i samma ålder där också. och vissa yngre som kan tänka sig en äldre för äventyr.
    Fick en del förfrågningar om killsex också - men vill inte ta steget till att vara otrogen.

Men jag tycker det är ganska trevlig "stämning" där. men håller med om att vissa  är extremt fåordiga.

• Duvalier

Hej,

Jag är man och har varit på BC och K6 från och till i 14-16 år.

På K6 mest pratat. Hängde där när man yngre.

Hormonstinn och jävlig. Klart man inte fick en date då.

BC: varit med under olika namn sen 2002.

Träffat sammanlagt 4 kvinnor och ett par.

Är man seriös och inte ljuger på BC så hittar man rätt till slut :)

Allt annat genomskådas direkt av kvinnorna där!

Heter DominantBlack på BC!

Kram på er

En dag ska vi alla dö - alla andra dagar ska vi inte det...
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst