Vi på BC. Inget oseriöst
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?
Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.
Kanske till o med börjar träffa någon här?
Men verkar inte som admin vart aktiv på väldigt länge. Jag har iallafaöl inte fått svar på någon av de emails jag skickat, verkar som många andra inte heller fått det.
Okej, tack för dina tankar. Men kan man röstchatta där också? Det kan man ju på Skype t.ex. För textkontakt fungerar inte för mig. Jag skriver långa brev. Jag är usel på att skicka korta små meddelanden till folk jag inte känner. Så jag behöver antingen skicka långa brev man kan svara på typ en gång i veckan eller prata i telefon el. d. Jag försöker såklart att anpassa mig lite, men jag har ständigt problem med textchattande med korta meddelanden. Jag får ångest och vet inte vad jag ska skriva när jag inte har personen framför mig. Känner jag personen är det en annan sak.
Nån kvinna/tjej inne som vill utveckla nåt med en upptagen kille på 37, vill bygga nåt hållbart och roligt.
Jag bor utanför Skövde o vill gärna träffa nån med sjuk humor och glimten i ögat
BC fungerat väldigt bra för oss. Vi är ett par. Och söker för det mesta andra par eller så söker jag (ibland vi) tjej. Men vi förstår att det måste vara jobbigt för singelkillar, efter som det är så många.
Bc funkar väldigt bra för oss som par ,vi får väldigt många förslag betydligt mer än vi hinner svara på.......
Har fått en del spännande upplevelser tack vare bc. Vad man först inte tror är bra kan visa sig vara jättebra sen... Träffade en kille spontant och vi hade en okej träff, sen gick det några månader och vi träffades igen häromveckan. Vi hade fantastiskt passionerat sex ;)
Sen har jag utveckla nån slags djupare relation med en annan där vi ses och bara njuter av varandras närhet och sällskap, men där har tyvärr inte sexet blivit så bra.
Har fått en del spännande upplevelser tack vare bc. Vad man först inte tror är bra kan visa sig vara jättebra sen... Träffade en kille spontant och vi hade en okej träff, sen gick det några månader och vi träffades igen häromveckan. Vi hade fantastiskt passionerat sex ;)
Sen har jag utveckla nån slags djupare relation med en annan där vi ses och bara njuter av varandras närhet och sällskap, men där har tyvärr inte sexet blivit så bra.