• Anonym (Igotyou13)

Vi på BC. Inget oseriöst

Varför inte göra en tråd för oss medlemmar på bc?

Dela ideer, bilder maybe, vad ni söker, erfarenheter, fantasier osv.

Kanske till o med börjar träffa någon här?

• Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst
  • prospicientia
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-05-26 21:41:09 följande:
    Det brukar inte slå fel för mig i alla fall. Brukar sällan bli positivt överraskad om jag inte känt att det klickar först via text. Har aldrig varit med om att det övergår i endast textande efter en träff. Antingen så är man inte intresserade av varandra eller så fortsätter man att skriva och ses.. Det kan ju vara så att den andra parten bara fortsätter skriva då för artighets skull? Annars ses man ju mer.
    Jag har endast varit på ett par dejter i mitt liv så jag vet inte. Men den första dejten bjöd ju mig på middagen och var den första utav oss som tog upp att träffas igen under träffen. Men hon mådde inte bra under långa perioder och ville inte vara till besvär då. Och då blev det bara sms:ande. Jag blev alltmer orolig och hon fick övertyga mig upprepade gånger om att det inte bara var jag som haft det trevligt. Men jag fick allt mer ångest, men vågade inte ringa (förrän ett par år senare). Det blev inga fler träffar. Jag önskar att jag ringt istället när jag började bli för osäker och närhetsbristen gjorde att jag fick ångest. Hör jag bara personens röst är det lättare för mig att lugna ner mig och känna att allt är lugnt och att jag inte behöver oroa mig så mycket. 
  • Äntligen18
    Anonym (F23) skrev 2018-05-22 22:41:19 följande:

Men verkar inte som admin vart aktiv på väldigt länge. Jag har iallafaöl inte fått svar på någon av de emails jag skickat, verkar som många andra inte heller fått det.

Nu har dem offentligt bett om ursäkt för ett misstag de gjort. Försök en gång till och så får du säkert svar ;)
  • Äntligen18
    prospicientia skrev 2018-05-22 20:44:41 följande:

Okej, tack för dina tankar. Men kan man röstchatta där också? Det kan man ju på Skype t.ex. För textkontakt fungerar inte för mig. Jag skriver långa brev. Jag är usel på att skicka korta små meddelanden till folk jag inte känner. Så jag behöver antingen skicka långa brev man kan svara på typ en gång i veckan eller prata i telefon el. d. Jag försöker såklart att anpassa mig lite, men jag har ständigt problem med textchattande med korta meddelanden. Jag får ångest och vet inte vad jag ska skriva när jag inte har personen framför mig. Känner jag personen är det en annan sak. 

Förlåt om jag stör men kik är relativt bättre än Skype för att skicka meddelanden.

Det går lite fortare och du kan spela in en kort video på dig också eller bara din röst.

Sen så om både parten är engagerade så vår du svar lika snabbt som du skickar, ifall hen svara med korta svar, t.ex "Ja", "Nej!" eller min favorit "Ingen aning" ;)
  • Speeddevil

Nån kvinna/tjej inne som vill utveckla nåt med en upptagen kille på 37, vill bygga nåt hållbart och roligt.

Jag bor utanför Skövde o vill gärna träffa nån med sjuk humor och glimten i ögat

• prospicientia
    Äntligen18 skrev 2018-05-31 15:22:12 följande:
    Förlåt om jag stör men kik är relativt bättre än Skype för att skicka meddelanden.

Det går lite fortare och du kan spela in en kort video på dig också eller bara din röst.

Sen så om både parten är engagerade så vår du svar lika snabbt som du skickar, ifall hen svara med korta svar, t.ex "Ja", "Nej!" eller min favorit "Ingen aning" ;)
    Grejen är just att jag inte är bra på de där snabba ordväxlingarna oftast om inte personkemin stämmer extremt bra. Jag skriver riktigt långt emellanåt.Och även om jag skulle skriva kort behöver jag ofta lite betänketid emellan. 
  • prospicientia
    Äntligen18 skrev 2018-05-31 15:22:12 följande:

Citerar igen. För jag gav med mig till sist och laddade hem Kik. Men blev det bättre? Jag har fått kontakt med två kvinnor på Kik hitintills och båda två visade sig vara fejk som bara försökte locka mig till en annan sajt. En tredje gav ut sin Kik, men svarade sedan inte när jag la till henne. 
  • Eva006

BC fungerat väldigt bra för oss. Vi är ett par. Och söker för det mesta andra par eller så söker jag (ibland vi) tjej. Men vi förstår att det måste vara jobbigt för singelkillar, efter som det är så många.

• Gravid2012

Bc funkar väldigt bra för oss som par ,vi får väldigt många förslag betydligt mer än vi hinner svara på.......

• Anonym (tjejpåbc)

Har fått en del spännande upplevelser tack vare bc. Vad man först inte tror är bra kan visa sig vara jättebra sen... Träffade en kille spontant och vi hade en okej träff, sen gick det några månader och vi träffades igen häromveckan. Vi hade fantastiskt passionerat sex ;)

Sen har jag utveckla nån slags djupare relation med en annan där vi ses och bara njuter av varandras närhet och sällskap, men där har tyvärr inte sexet blivit så bra.

• Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 16:21:00 följande:

Har fått en del spännande upplevelser tack vare bc. Vad man först inte tror är bra kan visa sig vara jättebra sen... Träffade en kille spontant och vi hade en okej träff, sen gick det några månader och vi träffades igen häromveckan. Vi hade fantastiskt passionerat sex ;)

Sen har jag utveckla nån slags djupare relation med en annan där vi ses och bara njuter av varandras närhet och sällskap, men där har tyvärr inte sexet blivit så bra.

Är du ifrån en större stad?
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst