Inlägg från: Speeddevil |Visa alla inlägg
  • Speeddevil

Vi på BC. Inget oseriöst

Jag har gett upp bc, jag är 36, inte singel, dominant sexuellt, bor utanför Skövde, sökte både kvinnor och par, omöjligt? Kanske inte, men svårt att hitta nåt återkommande! Bevisa mig fel, men?

• Speeddevil
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-05-23 22:01:55 följande:

Det kan ju bero på att tjejer är trötta på mail från killar som inte söker samma. Om man har en utförlig pres på en dejtsajt vill man att likasinnade svarar om man vill inte slösa energi på nån som bara vill snacka lite för skoj skull.

Har sökt sex på dejtsajt och fick hela tiden förklara vad jag sökte vilket jag tröttnade på tillslut. De man fick kontakt med var inte intressanta. Har så mycket bättre överblick på bc och känner igen direkt om det finns potential och om det är min typ. Där kan jag ju välja och vraka. Jag läser inte ens de som bara skriver "Hej", "Vad gör du" eller "kik?"

Kan tänka mig seriöst och håller inga dörrar stängda, även om jag söker på bc. Att det sexuella klickar är en förutsättning för att det ska funka.

Jag tycker det är svårt att klicka och liksom få till bra texter i medd. jag vet ju att jag är en schysst kille som vill att den jag träffar ska ha det bra och skönt, men ofta blir det nåt felformulerat eller jag blir het på gröten och vill ses. Det är tråkigt när man menar väl.
  • Speeddevil
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-05-25 23:28:40 följande:

Man behöver verkligen inte skriva ett perfekt första meddelande, men det är bra om man skriver lite vad man själv söker, vad man gillar i presentationen man läst och något om sig själv. Behöver inte vara märkvärdigt, men utifrån det kan man ganska direkt känna om man vill prata vidare. Och man får ett seriöst intryck.

Jag upplever att det är ganska jobbigt när alla vill ses direkt. Som nu har jag träffat närmare 10 st och orkar faktiskt inte mer. Nästa jag träffar ska det kännas riktigt bra med, vill inte lägga tid på grisen i säcken..

Jag försöker verkligen va ärlig och skriva att jag blir sådan ibland, att man ska hojta till och säga ifrån!

Tyvärr så får man bara en chans.

Jag tycker väl att en träff liksom ställer allt på sin spets och man vet om man har kemi och gillar varann.
  • Speeddevil
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-05-26 10:31:21 följande:

Är det så? Om man kan respektera att man vill vänta att ses är det fine. Men tjat går bort. Sen håller jag helt med dig, innan träff vet man inte helt. Men vill connecta lite först via text.

Tycker det är svårt att komma dit, man kan ju prata osv, men oftast dör ju samtalet ut o då vill man ju ta nästa steg o ses för att liksom boosta igång det och se vem man pratar med. Jag kanske gör nåt fel!
  • Speeddevil

Nån kvinna/tjej inne som vill utveckla nåt med en upptagen kille på 37, vill bygga nåt hållbart och roligt.

Jag bor utanför Skövde o vill gärna träffa nån med sjuk humor och glimten i ögat

Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst