Inlägg från: Anonym (Niklas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Niklas)

Vi på BC. Inget oseriöst

Jag är faktiskt nöjd med BC. Har genom BC träffat två olika par där jag varit extra kille. Båda paren hade jag en längre relation med. Men alla har säkert inte samma ur som jag. Det tog inte lång tid innan jag fick kontakt med par nr 1. Lycka till alla.

• Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 16:21:00 följande:

Har fått en del spännande upplevelser tack vare bc. Vad man först inte tror är bra kan visa sig vara jättebra sen... Träffade en kille spontant och vi hade en okej träff, sen gick det några månader och vi träffades igen häromveckan. Vi hade fantastiskt passionerat sex ;)

Sen har jag utveckla nån slags djupare relation med en annan där vi ses och bara njuter av varandras närhet och sällskap, men där har tyvärr inte sexet blivit så bra.

Är du ifrån en större stad?
  • Anonym (Niklas)

Jag tror det är lättare att bo i eller i närheten av en större stad. Utbudet som finns på BC är nog större.

• Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 21:00:32 följande:

Ja så är det nog. Bor du i en mindre stad?

Ja jag bor i en mindre stad. Har ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige.

Vad har du sökt och träffat från BC?
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-28 21:00:32 följande:

Ja så är det nog. Bor du i en mindre stad?

Ja jag bor i en mindre stad. Ca 10 mil till en mellanstor stad i södra Sverige. Vad har du sökt och träffat från BC?
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-29 09:45:08 följande:

Har främst sökt nåt regelbundet, nån att träffa ofta och även umgås med och inte bara sex. Sen har det blivit så att jag även har träffat vissa för endast sex. En kille tex har jag testat lite saker med som jag velat prova, men i övrigt hat vi ingen kontakt alls.

Har egentligen inte hittat det jag söker. Vill träffa nån med samma sexuella preferenser och vill liksom inte känna nån begränsning ;) Vill kunna träffas en helg och ha gränslöst med sex..

Låter som en sund inställning. Vill du skriva privat?
  • Anonym (Niklas)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-06-29 21:54:47 följande:

Det skulle vi kunna göra :) Ålder på dig?

Skriver du ett PM till mig?
Svar på tråden Vi på BC. Inget oseriöst