Jag är apotekare, fråga vad ni vill
Jag jobbar som apotekare på apotek, fråga vad ni vill :)
Jag jobbar som apotekare på apotek, fråga vad ni vill :)
Är det verkligen sant att de läkemedel som apotekspersonalen alltid vill byta ut till är exakt samma som den variant man haft tidigare? Jag har hittills fått bytt p-piller två eller tre gånger och jag upplever att jag fått biverkning av de två senaste som jag inte hade med den första sorten.
Är det verkligen sant att de läkemedel som apotekspersonalen alltid vill byta ut till är exakt samma som den variant man haft tidigare? Jag har hittills fått bytt p-piller två eller tre gånger och jag upplever att jag fått biverkning av de två senaste som jag inte hade med den första sorten.
Orudis är både smärtlindrande och antiinflammatorisk vklket inte voltareb/diclofenac är, därför är den receptbelagt.
Nej, du får inte samma effekt då det är två olika preparat
Varför fick inte jag svar på min fråga som så många andra fått?
TS bry dig inte om Anonym (....) som bara är ute efter att provocera. Hon gör likadant i varenda tråd hon väljer att sabotera. Jag tycker att du verkar ha bra koll på ditt område!
Så typisk, alltid samma personer som hamnar i dessa trådar. Den allvetande ssk, personen som vrålar om knark. Vilka har vi mer?
Detta är inte sant. Diklofenak är också antiinflammatoriskt och smärtstillande. Jag tvivlar starkt på din kompetens.
Jag har aldrig fått det som stått på receptet, för de har alltid frågat om de kunde byta ut till något annat.
Detta är inte sant. Diklofenak är också antiinflammatoriskt och smärtstillande. Jag tvivlar starkt på din kompetens.