• Remmens

Ny gruppvåldtäkt i Malmö!

En kvinna utsattes för gruppvåldtäkt i Malmö i helgen.

"Polisen får strax innan 03-tiden information om en yngre kvinna som blivit utsatt för en överfallsvåldtäkt av flera gärningsmän i Sofielund. Kvinnan har skador och förs med ambulans till sjukhus. Brottsplatsen, Palmgatan/Hasselgatan, spärras av för teknisk undersökning"

polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Skane/2017-12-16-0252-Valdtakt-Malmo/

Något vi tyvärr tycks tvungna att vänja oss vid. Vad tycker ni om utvecklingen?

• Svar på tråden Ny gruppvåldtäkt i Malmö!
  • Anonym (För helvete!)
    Anonym (M) skrev 2017-12-17 22:53:44 följande:
    Männen då, varför var de ute? Har de mer giltiga skäl, tycker du?
    Ja leta kvinnor att våldta!
  • oanonym
    Anonym (anonym tror jag) skrev 2017-12-17 22:20:37 följande:

Kan du bevisa att det är av den orsaken vi leder?

www.metro.se/artikel/här-är-sanningen-bakom-statistiken-för-våldtäktslandet-sverige-xr

Här står lite om detta.
  • Anonym (M)
    Anonym (För helvete!) skrev 2017-12-17 23:18:01 följande:
    Ja leta kvinnor att våldta!
    Då är det kanske där vi ska  sätta in åtgärder, istället för att inskränka kvinnors liv.
  • oanonym
    Anonym (M) skrev 2017-12-17 23:32:18 följande:

Då är det kanske där vi ska  sätta in åtgärder, istället för att inskränka kvinnors liv.

Självklart. Vi ska även försöka hindra andra brott, men fram till detta lyckats så kan det vara bra att vara försiktig. Tyvärr ser världen ut så.

Däremot är ju detta ingen ursäkt för alla svin som våldtar, bara en observation.
  • Anonym (ano)
    Anonym (D.D.) skrev 2017-12-17 16:14:45 följande:
    Pepparspray är ett vapen och olagligt att inneha.
    Att våldta är också olagligt om jag inte minns fel.
  • Anonym (ano)
    Anonym (M) skrev 2017-12-17 22:53:44 följande:
    Männen då, varför var de ute? Har de mer giltiga skäl, tycker du?
    Rovdjuren var väl ute och letade byten.
  • hejkkk911

Det sprids rykten om att det här är ett bestialiskt dåd.
    Svensk massmedia och sveriges korrupta regering kommer dölja alla eventuella obekväma uppgifter. Hade inte internet funnits så hade detta inte ens nått nyheterna.

Vem f-n jobbar de för?
    Vem har de sålt sig åt?

• Anonym (dsfgdsfg)

hjärntvättade kvinnor....
    Vet ni vad ni gör med landet?

Hur pass sårbara är ni för fientlig politisk propaganda som bygger på känsloargument?

• Anonym (asful)

Tydligen har männen efter våldtäkten hällt tändvätska på hennes kön och tänt på. 

• Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Helen) skrev 2017-12-17 22:00:00 följande:
    Ja precis, i statistiken står allt från tafsande till fullbordad våldtäkt i samma genre.

Diskuterar du våldtäkt i hemmet eller utomhus? För svenska män våldtar sina fruar också, få kvinnor anmäler dock detta trots att det rent juridiskt är olagligt, och vad gör det egentligen om det är olagligt när förövaren sällan eller aldrig åker dit för det?

Nu är du inte riktigt ärlig, och därför tror jag att ditt syfte inte är att förebygga våldtäkterna utan att bara smutskasta invandrare. Men svarar dig iallafall. Invandrarna som du skyller alla våldtäkter på kommer från länder som Irak, Syrien, Marocko, Tunisien osv eller hur? Där riskerar man inte dödsstraff för våldtäkt så sluta sprida din dynga.

Förminska inte alla kvinnors upplevelse , för du har väl hängt med i #metoo, där förövarna kommer från alla olika samhällsklasser. Enda likheten har varit att dom är män.
    Jag svarar på påståendet: "Sverige LEDER i världen på antal våldtäkter!! ". Vilket i och för sig inte är sant. Jag pratar inte om Syrien, Marocko och Tunisien eller Irak. Jag nämner inte ens ordet "invandrare"

Ja, svenska män våldtar också sina fruar och dessa vet att man kan anmäla och om de anmäler riskerar de inte att förskjutas av familjen. I väldigt många kulturer anser man inte ens att våldtäkt inom äktenskapet existerar. Om man är gifta får mannen göra vad han vill.
Svar på tråden Ny gruppvåldtäkt i Malmö!