• Remmens

Ny gruppvåldtäkt i Malmö!

En kvinna utsattes för gruppvåldtäkt i Malmö i helgen.

"Polisen får strax innan 03-tiden information om en yngre kvinna som blivit utsatt för en överfallsvåldtäkt av flera gärningsmän i Sofielund. Kvinnan har skador och förs med ambulans till sjukhus. Brottsplatsen, Palmgatan/Hasselgatan, spärras av för teknisk undersökning"

polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Skane/2017-12-16-0252-Valdtakt-Malmo/

Något vi tyvärr tycks tvungna att vänja oss vid. Vad tycker ni om utvecklingen?

• Svar på tråden Ny gruppvåldtäkt i Malmö!
  • Canadasvensk
    Anonym (D.D.) skrev 2017-12-17 16:14:45 följande:
    Pepparspray är ett vapen och olagligt att inneha.
    Pepparspray är för mesar. Själv har jag köpt björnspray och gett till morsan. Jag har sagt att bryter sig någon in så spraya ner för trappen och stäng sen in dig i sovrummet och ring polisen. Stoppar det en Grizzly så ska den nog kunna stoppa några skäggbarn.

Olagligt? Ja så in i helvete men som dom säger på denna sidan atlanten, "hellre dömd av 12 än buren av 6..." 
  • Anonym (källgranska!)
    Anonym (Fint) skrev 2017-12-18 17:17:55 följande:
    Jag har inte försvarat dem. Däremot har du försökt försvara gruppvåldtäkterna i Malmö genom att här i tråden ta upp ett helt annat fall för att därigenom få bort fokus från gruppvåldtäkterna.

Det jag däremot försökte göra var att sätta dem i ett sammanhang. Jag tycker det är jättefel med pedofila homovåldtäkter, precis som jag tycker det är jättefel med alla andra former av våldtäkter och övergrepp, men det är viktigt att se sammanhangen.

Överfallsvåldtäkter påverkar alla kvinnor och alla kvinnors trygghet. De kan drabba vem som helst. Det är därför de får så stor uppmärksamhet.

Den typ av övergrepp som de två männen i Norrland dömts för drabbar däremot inte vem som helst. De har förgripit sig på unga pojkar i deras närhet som befinner sig i en liknande social krets.

Jag har bara konstaterat att det finns hemska påståenden här i tråden som inte stödjs av den nyhetsrapportering som har varit i ärendet under dagen. 

Alla som löser följande inlägg av dig inser att du försöker bagatellisera de tusentals våldtäkterna som de bägge männen nu är dömda för. 

Anonym (Fint) skrev 2017-12-18 16:41:32 följande:
    De fyra pojkarna har "ställt upp" på att ha sex med två äldre killar. Det är fel naturligtvis, men vad jag förstått ett inte allt för ovanligt sätt för homosexuella unga män att sexdebutera på.

Du försöker få det att låta som att våldtäkter på barn handlar om vanlig sexdebut bland unga människor. Det är faktiskt något av det sunkigaste jag har läst här på FL.

• Anonym (Marxism2018)

Det räckte med En sån här incident i Indien för att folk skulle reagera kraftigt. Tom svensk media rapporterade. I det marxistiska Sverige mörkläggs, smutskastas ursprungsbefolkningen, tillämpas demokratur etc. Propagandan slår ut folk till 100%.

Inget försvar finns mentalt.

Precis det som folket nu röstat för.

"fredsskadat".

• Anonym (källgranska!)
    Anonym (Marxism2018) skrev 2017-12-18 18:22:25 följande:

Det räckte med En sån här incident i Indien för att folk skulle reagera kraftigt. Tom svensk media rapporterade. I det marxistiska Sverige mörkläggs, smutskastas ursprungsbefolkningen, tillämpas demokratur etc. Propagandan slår ut folk till 100%.

Inget försvar finns mentalt.

Precis det som folket nu röstat för.

"fredsskadat".

Flashback har öppnat igen..
  • Anonym (awf)

Dom tände slutligen eld på hennes underliv när dom var klaga med våldtäkten. 

• oanonym

När hade vi den berömda omröstningen om våldtäkter, som så många skriver om i denna och andra trådar? Jag måste ha missat den....

• Anonym (anonym tror jag)
    oanonym skrev 2017-12-17 23:28:04 följande:
    www.metro.se/artikel/här-är-sanningen-bakom-statistiken-för-våldtäktslandet-sverige-xr

Här står lite om detta.
    "alltså att en kvinna som våldtagits 100 gånger räknas som 100 våldtäkter."

Kan du nänma ett enda sådant verkligt fall?
  • Anonym (Varför)
    Anonym (D.D.) skrev 2017-12-17 10:35:30 följande:

Samtidigt kan man undra vad en kvinna gör ute 02:30 i ett av Malmös farligaste områden.

Varför kan man undra det? Förstår jag inte alls. För du menar väl inte att offret ska anpassas efter gärningsmännen?
  • Anonym (källgranska!)
    Anonym (anonym tror jag) skrev 2017-12-18 21:05:39 följande:
    "alltså att en kvinna som våldtagits 100 gånger räknas som 100 våldtäkter."

Kan du nänma ett enda sådant verkligt fall?

Här kan du läsa om ett aktuellt fall där två svenska pedofilbröder våldtog några barn under några års tid. Männen är nu dömda till långa fängelsestraff för fler än 1 000 våldtäkter. Dessa två mäns våldtäkter kommer göra ett stort avtryck i den svenska nationella våldtäktsstatistiken.

www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/EopBBG/valdtog-barn-over-1-000-ganger--nu-doms-pedofilbroderna

• Anonym (anonym tror jag)
    Anonym (källgranska!) skrev 2017-12-18 21:41:11 följande:

Här kan du läsa om ett aktuellt fall där två svenska pedofilbröder våldtog några barn under några års tid. Männen är nu dömda till långa fängelsestraff för fler än 1 000 våldtäkter. Dessa två mäns våldtäkter kommer göra ett stort avtryck i den svenska nationella våldtäktsstatistiken.

www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/EopBBG/valdtog-barn-over-1-000-ganger--nu-doms-pedofilbroderna

Vad fick de för straff per våldtäkt?

Nåja, detta påverkar statistiken som en fjärt i rymden.
Svar på tråden Ny gruppvåldtäkt i Malmö!