• manda974

Planerar för första barnet.

Hej! Är helt ny här på FL, jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa en liten bebis. Vi är båda 22 år.

Tog ut min p-stav 29/9 och började använda Natural cycles. Hade enligt appen ägglossning förra veckan 12/10, håller nu tummar och tår att det kanske blir en bebis direkt men förväntar mig att det tar några månader till.

Är det några fler som försöker där ute? Kanske i samma ålder? Skulle va kul att ha någon att bolla idéer med ????

• Svar på tråden Planerar för första barnet.
  • Nathaliee93
    Anonym (Beth) skrev 2017-12-18 21:47:37 följande:

Åh tror de är kört här.. mensvärken har kommit och så har jag fått en liiiten brunaktig flytning, känns som mensen är påväg :(

Typiskt... så tråkigt! Bara ladda om och köra på nyår!!!
  • Anonym (Beth)

Wiiiihhh!! Gravid :D fast vågar inte bli fööör glad, fick missfall i v6 sist, åh hoppas det går bra denna gång! :D Nu gäller det att hålla sig till julafton innan jag berättar för killen..

• Isathe
    Anonym (Beth) skrev 2017-12-20 07:15:36 följande:

Wiiiihhh!! Gravid :D fast vågar inte bli fööör glad, fick missfall i v6 sist, åh hoppas det går bra denna gång! :D Nu gäller det att hålla sig till julafton innan jag berättar för killen..

Grattis!!
  • Isathe

Jaha, BIM igår enligt appen. Men själv tror jag BIM är idag absolut senast imorgon. Inte tagit några gravtest än.

Ingen mens nu på morgonen. Förra månaden började den under fm på jobbet så bara sitta här och vänta med andra ord....

• Anonym (Beth)
    Isathe skrev 2017-12-20 07:35:45 följande:

Jaha, BIM igår enligt appen. Men själv tror jag BIM är idag absolut senast imorgon. Inte tagit några gravtest än.

Ingen mens nu på morgonen. Förra månaden började den under fm på jobbet så bara sitta här och vänta med andra ord....

Tack för gratulationen! Åh den där väntan är värst! Håller tummarna :)
  • Isathe
    Anonym (Beth) skrev 2017-12-20 10:04:53 följande:
    Tack för gratulationen! Åh den där väntan är värst! Håller tummarna :)
    Tack!! Få se om mensen kommer eller om jag får ta ett gravtest på fredag morgon
  • manda974
    Anonym (Beth) skrev 2017-12-20 07:15:36 följande:

Stort grattis!! Vad roligt :D håller tummarna att allt går bra!

Är i vecka 5 och är själv svin nervös för missfall!
  • Lina08

Hej på er! Är ny här, men hoppar in i denna tråden!

Jag och min sambo planerar att få barn, vi båda är 24 år. Har prickat in myset vid äl och hoppas att det har gett något! Min magkänsla säger verkligen det och har fått symptom som jag aldrig haft förrut. Har bim den 28/12 så e lite tidigr att testa nu, men det kliar i fingrarna! Hade ni några symptom strax efter äl?

• Anonym (Beth)
    manda974 skrev 2017-12-20 11:54:13 följande:

Stort grattis!! Vad roligt :D håller tummarna att allt går bra!

Är i vecka 5 och är själv svin nervös för missfall!

Tack! Är i v4, usch håller tummarna att allt går bra för oss! :D
Svar på tråden Planerar för första barnet.