• manda974

Planerar för första barnet.

Hej! Är helt ny här på FL, jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa en liten bebis. Vi är båda 22 år.

Tog ut min p-stav 29/9 och började använda Natural cycles. Hade enligt appen ägglossning förra veckan 12/10, håller nu tummar och tår att det kanske blir en bebis direkt men förväntar mig att det tar några månader till.

Är det några fler som försöker där ute? Kanske i samma ålder? Skulle va kul att ha någon att bolla idéer med ????

• Svar på tråden Planerar för första barnet.
  • Claraaa

Hejsan! Skriv ett privat meddelande till mig om du vill så kan vi snacka, hade behövt det också :) är i samma sits!

• saijda

Var och gjord VUL idag. Konstaterat missfall :(

Så kommer tyvärr tillbaka till den här tråden..

Hur går det för er alla? <3

• kna1
    saijda skrev 2018-01-19 16:03:23 följande:

Var och gjord VUL idag. Konstaterat missfall :(

Så kommer tyvärr tillbaka till den här tråden..

Hur går det för er alla? <3

Nej va synd! Beklagar vännen! <33 Men det kommer gå vägen nästa gång ska du se!

Jag har börjat käka munkpeppar i ett försök att korta ned elr förbättra min långa cykel lite, har ÄL om 7 dagar enligt app men tar äl stickor varje dag nu ifall att munkpepparn gör att den kmr tidigare. Jag hoppas verkligen på denna månad!

Hur ska ni göra nu? Hur går tankarna? <3
  • TrueLove12

Håller på äl testar sen igår negativt både igår och idag får känslan att man ev har missat äl denna gång då min mens var väldigt konstig den sista jag hade

• TrueLove12

Håller på äl testar sen igår negativt både igår och idag får känslan att man ev har missat äl denna gång då min mens var väldigt konstig den sista jag hade

• Saima17
    TrueLove12 skrev 2018-01-21 13:44:01 följande:

Ja ha int haft äl på 2 månader. Int känt av nå å CB ADVANCED testen hittade int min äl. Köpte monitorn denna månad..idag hittades den. Blev överlycklig. Hade tänkt ringa bm imorron å rådgöra.
  • Feliziah

Hänger på här också! Jag är 22 och min sambo 27 :)

Vi försöker också med första, har försökt i 2 månader! Tyvärr kom mensen idag, på BIM +5 :(

Så får hoppas på bättre lycka i februari! Vi använder Natural cykels sedan september.

• TrueLove12
    Saima17 skrev 2018-01-21 14:11:15 följande:

Ja ha int haft äl på 2 månader. Int känt av nå å CB ADVANCED testen hittade int min äl. Köpte monitorn denna månad..idag hittades den. Blev överlycklig. Hade tänkt ringa bm imorron å rådgöra.

Ok ja brukar ine alls ha någon koll på nin förra mån hade ja den men haft p stav innan så de tog sig tyvärr inte haft räkning sedan 10/11-2017 något så där.

Bra att de hjälper. Ja har äl clearblue funkar bra
  • Saima17
    TrueLove12 skrev 2018-01-21 19:34:43 följande:

Ok ja brukar ine alls ha någon koll på nin förra mån hade ja den men haft p stav innan så de tog sig tyvärr inte haft räkning sedan 10/11-2017 något så där.

Bra att de hjälper. Ja har äl clearblue funkar bra

Int ja heller. Hade spiral. Första månaden kände ja av äl men int sen å den hittades int heller. Men nu. Har monitorn. Tyckte clear blue ADVANCED stickorna int va bra. Dom hitta aldrig lh höjningen. Men monitorn gör d
  • TrueLove12
    Saima17 skrev 2018-01-21 21:40:39 följande:

Int ja heller. Hade spiral. Första månaden kände ja av äl men int sen å den hittades int heller. Men nu. Har monitorn. Tyckte clear blue ADVANCED stickorna int va bra. Dom hitta aldrig lh höjningen. Men monitorn gör d

Ja har vart fri sen början av nov och pricka bra med cb testet har den rosa
Svar på tråden Planerar för första barnet.