Följas åt till ett plus!
Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??
Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??
Men åh :( vet precis hur den känslan är. All pepp till dig! <3
Och min karl prioriterar tydligen att göra dagisschema framför att ligga så nu går jag och lägger mig. Har inte fått till det och rätt var det är kommer väl tösen in och lägger sig hos oss. Känner ingenting i magen längre så tror ändå att ägget checkat ut.
Jag är inte heller så pepp haha!
Det blev inget igår heller. Sambon "hade inte lust". Blev så sjukt provocerad av det och så bråkade vi igen. Känns som vi bara bråkar kring det här barnskaffandet. Borde kanske bara lägga ner. :( Så kört den här månaden med alltså.
Jo ja ha läst d där gång efter gång men ja tänker int ge upp. Hoppas lite innerst inne att äl reagerar på graviditet. Ja ha aaaaaaldrig haft så här lång cykler förr. Nåt e konstigt. Öm å dragningar i tjejmagen igår. Å lite idag.
Jaaaa tänk! Å att få ge ett test i födelsedagspresent åt sambon!! Ja hittar ingen info om hur testen beter sj om man e gravid dock :-/
Ja alltså det är ju där men sjukt svagt!! vågar man tro att det är något??? :O :D
Ja precis. För ja börja äl testa 28.12 å då blinka d. Me lite mörkare streck på testet. Men nu blinkar d ännu å e riktit ljust streck på testet. Nå ja får vänta å se. Ha vari extremt kissnödig utan att ja druckit vatten, e jätte dålig på å dricka. Tänkte först att d e uvi men ha int nå andra kännetecken på d. Vågar nog int ta nå early test. Ja väntar å tar sen d ja har hemma om typ en vecka lr så. Fick reda på nu att en på sammanslagning dagiset ja jobbar på nu under jul nyår ska få i juli. åh hoppas så att d e en liten tomte/tomtenissa som bor där. Sambon tror helt på d. Ha int haft dom där hemska humör svängningarna som ja allti får en vecka före mens..varit bubblig i magen till å från men inget som e hela tiden. Åh ja vill veta Nu!!!
Tack <3 ja hoppas å. Å för din skull å att d blir. Tur att d e torsda imorron å sambon kommer hem. Hoppas annars på fast gubbe imorron. Då blir d liggfest haha
Snart avslutat min 10 dagars proverakur, sedan fortsätter det med en kur av letrozol. Har PCO och detta är första försöket. Så spännande och pirrigt!
Nä va som helst bara int mensen kommer ja ja har fortfarande grym hosta
Jäj! Jag hoppas också! :)