Lyckorus skrev 2017-12-31 15:58:39 följande:
Jag önskar jag också kunde känna så. Hoppas du lyckas hålla i den där inställningen. För min del skulle det ju dock kunna vara ett nyårslöfte. Inte stressa och försöka kontrollera saker jag inte kan kontrollera. Tar bara energi. Perioden mellan BIM och ÄL dvs när mensen är kommit är på ett sätt så skön för då slipper jag känna efter. Nu har jag verkligen försökt att inte känna efter men det är svårt. För det första tror jag inte jag kommer ha så mycket symptom när det väl är dags, och för det andra så finns det så myxket annat bra man kan lägga sin energi på. Jag var rätt övertygad över att det inte var något tills jag fick molvärk igår. Har också känt en del märkliga lukter sista tiden. Och varit trött. Haft yrsel. Men hade det varit mellan BIM och ÄL hade jag aldrig reflekterat över detta. Det hade varit en del av min normala vardag. Men nu, ÄL +10 analyserar jag allt. Jag ska på nyårsfest ikväll och har köpt alkoholfritt vin och bubbel för att OM det är något. Egentligen tror jag inte det är det... men vad gör man inte
Jag hoppas verkligen det jag med
men vi får se hur det blir tiden mellan ÄL och BIM.. lättare sagt än gjort. Men tidigar har jag känner alla symtom som finns men det har inte varit något så nu ska jag bara försöka strunta i allt och testa efter BIM om inte mensen kommer..
Men jag tror precis som du att jag har känner saker som varit helt ?vanliga? men aldrig tänkt på det förutom nu när man försöker bli gravid
Håller tummarna nu att det blir ett pluss för dig! När tänkte du testa?