Saima17 skrev 2017-11-08 19:28:29 följande:
ne precis..en typ dov tryckande känsla..int nå värk..å absolut int på "mensvärkställen" utan snett på vänster sida.. varje steg ja tar så e d ett dovt dunk typ just där..lite stickande/lätt huggande/knipande/ilande.. ja imorron ska d bakas bebis för fult..å 2 veckor framåt..haha..sen e d bara å hoppas att mensen uteblir. tänk om man faktiskt sku ha sån tur?!? va härligt d sku va.. :D tänk å få en juli - augusti bebis..eg min önskan..så man slipper köpa större dyra vinterjackor..man kan ju gå halvnaken om d e sommarbebis hahaha..sku va å få på sin egen födelsedag..30/7 ;)
Blir lika här :) vi har kört på varje dag nu och kommer göra det (om jag får bestämma) imorgon och fredag. Sen kanske det blir varannan dag vi får se :p
Ja men tänk om man fick bestämma, å vad mysigt det skulle vara <3 jag har två som fyller i december, så skulle vara så skönt om 3an ville komma i god tid innan det. :) jag stod och plockade in rena sängkläder i garderoben och började drömma om att få ta fram åt en liten, men jag var tvungen att stoppa tankarna för jag vet att jag blir så besviken om det inte blir något.
Nu full fokus på att göra bebis så får vi ta allt annat sen :)