• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2017-12-08 20:47:16 följande:

Är du säker på att det va full stegring på testet i tisdags? Om full stegring var på ons så låter det rimligt att du kan ha äl idag.

Jag har också fått mer flytningar idag å lite mol annars men min äl var garanterat i onsdags natt.

Jag är 99 på att det var fullt på tisdag, skickar min bild. Hade ingen förhöjning på onsdagen?

• MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2017-12-08 20:47:16 följande:

Är du säker på att det va full stegring på testet i tisdags? Om full stegring var på ons så låter det rimligt att du kan ha äl idag.

Jag har också fått mer flytningar idag å lite mol annars men min äl var garanterat i onsdags natt.

Kanske inga konstigheter då om du också har lika
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2017-12-08 23:45:52 följande:

Hmm ja då tror jag det är lite efterdyningar helt enkelt. Eller förhoppningsvis mol från nåt som växer därinne. ;)

Ja säkert som du skriver efterdyningar, blev bara så osäker pga flytningarna

Man kan alltid hoppas på att det skulle vara pga att det växer <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-09 04:22:18 följande:

Men så hadd ha.. Positivt äl test på söndagen å måndagen.. Ont på onsdag å torsda morron vattniga flytningar??!!??

Men så märkligt att det var lika?? Haha ja du vad det är pga får vi bara vänta och se
  • MammaMia1012
    Snufflan skrev 2017-12-09 22:29:23 följande:

Ursäkta äckel!

Är spottings= bruna flytningar.

Jag har haft bruna mörka flytningar från BIM -4. Idag BIM -2. Antar att mensen kommer på BIM. Har helg gett upp hoppet på graviditet denna gång. Har läst någonstans att bruna flytningar innan mens är dåligt? Stämmer det?

God morgon, låter tyvärr som spottings men om det ska vara dåligt det vet jag inte? Har jag aldrig hört mer än att det är vanligt. Hoppas för dig att det inte är så att mensen är påväg <3
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-10 10:25:30 följande:

Imorgon är det bim, inga tecken på att mensen kommer ännu.. har stor lust att ta ett test ikväll, men vet inte om det kommer synas något eftersom det är dagen innan. Är väldigt kluven, och det känns som att mina bröst har fått otroligt tydliga ådror.. men det kanske beror på annat :)

Å vad spännande! Håller tummarna att du får ett pluss när du testar! Om du kan så håll dig till imorgon och testa med morgonurin
  • MammaMia1012
    Snufflan skrev 2017-12-10 10:47:39 följande:

Jag har nyligen blivit moster också. Vet hur det känns. Men det ska nog gå för oss med! :) nån gång....

Ja hoppas verkligen det! Vi har två underbara så vi intalar ju oss att går det så går det annars är vi världens lyckligaste i alla fall... men längtan är stor ändå <3
  • MammaMia1012
    Snufflan skrev 2017-12-10 10:49:49 följande:

Grattis till alla som plussat!

Idag kom min mens. Känns så tråkigt. Nu får jag vänta 24-36 till äl och 50 dagar till nästa BIM. Lycka till alla tappra bebismakare!

Nej Så trist hoppas det är din tur i januari <3
  • MammaMia1012

Alltså, hur många har varit helt säker på att de vart gravida för att sedan få mensen precis som vanligt räcker upp en hand!!

Suck blir så trött på mig själv upplever inget annat än normala månader ändå ska jag hålla på att analysera sönder allt!

Morr morr morr blir så irriterad på mig själv! Tiden efter ÄL fram till BIM är sååå lång. Jag har hur mycket som helst att göra den här tiden men det verkar finnas hur mycket tid över att bara tänka bebisverkstad och graviditetssymtom...

fler som jag???

Svar på tråden Följas åt till ett plus!