Följas åt till ett plus!
Sen blödningen började har jag bara mensvärk. Håller tummarna för att det blir plus för dig <3
Sen blödningen började har jag bara mensvärk. Håller tummarna för att det blir plus för dig <3
nä ja vet.. alltså åh..borde eg gå ur FL.. hatar hans jobb..tycker han kan va hemma å "sjuk" en månad nu så man vet att man får till d i tid..blir så otaggad på å ligga..han verkar ta d me en klackspark å tycker ja men man kan ju öva på d.. t va för nytta när vi ändå aldri får till d när d behövs..faaan.vill ge upp allt.
isf blir d tjänstledigt å d e dom kinkiga m där å så drabbas hans lön. så funkar int.. å iom att vi har hund kan ja int åka bara så där. å att åka för att få en natt ihop är int så hejsan heller..kostar uppe emot 160? alltså typ 1600 kr för att bara åka båten..
Va många som rekommendera såna piller man kunna få av bm för att skjuts upp mensen..så att även äl blir uppskjutet.. Men så klart får ja ju int ta dom iom att ja haft blodpropp. Fan. Annars sku ju d va ett alternativ.. Suck
Jag visade negativt igår på bim så jag antar att det är kört. har haft hugg i magen men ingen mens i sikte. Har ävem haft sjukt ont i brösten men idag är det bättre.
Hur vanligt är det egentligen att man plussar på bim? när jag läser på appar osv så sägs det att man inte brukar plussa förens i vecka 5. jag är ju isf bara i v 4.
Här kom mensen.. fan. Bara att försöka igen, enligt app är äl på julafton.. kan ju hoppas att det betyder lite tur. Vi ska dock fira jul i en stuga med båda våra familjer uppe i klövsjö.. får mysa i smyg hela tiden XD
Idag va äl åxå positivt!!!! Va e d här????
Int ja heller.. E andra omgången ja testar :/ å då ha ja bytt från "budget" stickor t bättre märke för att d sku va bättre kvalitet och visa rätt..
D e olika på test. D här kan man ta när som.. Men ja..
Bim är 9/12.. vet inte om det gör ont i magen för att jag mår illa eller om det bara gör ont. Svårt att beskriva.. provade att äta 2 mackor med lite smör kändes som jag skulle kräkas.. tycker det är konstigt att känna så mycket på så kort tid..