Sommaren12 skrev 2018-01-02 09:38:39 följande:
Hade jättesvårt att somna inatt. Låg och läste om hur länge spermier lever, hur länge ägget lever, hur många av alla miljoner spermier som kommer hela vägen fram till ägget osv osv. :P Somnade vid 01 och vaknade igen vid 04 och hade sen svårt att få till nån mer vettig sömn. Skittrött idag!! Var rätt öm i tjejmagen några timmar inatt men vet inte om det mest va för att jag kände efter. Jag känner ju som sagt alltid väldigt starkt när ägget släpper. Om jag sover när det händer brukar jag vakna för det krämpar verkligen. Men så har jag inte känt inatt. Nu hoppas jag verkligen att det fortfarande inte släppt för då finns det ju en till chans ikväll.
Men du då är det väl inte så omöjligt att du inte haft äl än? Min glada gubbe var två dagar sen mot vad den brukar. Håller tummarna för att du inte missat nåt. Hur är det med flytningar och sånt?
Vet precis hur det är, har haft en del liknade nätter sen vi började försöka. Man grubblar över allt! Och efter att man googlat allt så inser man att man hellre vill vara lyckligt ovetande än att hela tiden analysera allt...
men då hoppas vi att ägget släpper idag och att ni kan få till det ikväll? Håller tummarna! Hur är det med gubben nu då, är han bättre? Min man var på vc igen Idag men det är bara ett virus så ingen penicillin men mollipect (eller vad hostmedicinen heter)
Jag hoppas som du skriver att ÄL inte varit än. När jag lägger alla test bredvid varandra så är det starkaste den 28e så det är därför jag är rädd att det redan varit. Men jag har haft mycket flytningar de sista 4-5 dagarna och som värst igår sen tycker jag att jag känner av tjejmagen (men är nog önsketänkande) så om jag ska gå på det så borde äl vara typ nu. Ska testa idag igen så får vi se
Håller tummarna nu för dig!!