IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Ja dagarna har aldrig gått så långsamt i hela livet känns det som? och så lätt att fundera och grubbla mer än man borde och känna efter alldeles för mycket.. Det här är det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu
Har ni tänkt tjuvtesta..?
Vi tjuvtestade i morse.. 14 dagar sedan äggplock och nionde ruvardagen. Min man ville inte eftersom kliniken sa att testet kan visa fel, men jag stod på mig.. :)
Hjärtat hoppade ett extra slag eftersom det är ett tydligt streck (efter typ 200 gjorda test de senaste 2 åren), men ingen aning om man ska våga tro..
Jaha ja... får hoppas det inte blir någon infektion av det då... men det borde man väl ha märkt nu isf...
Usch vilket ruggigt väder det är ute idag.. en riktig mysa i soffan dag.. dottern kommer idag så ska försöka sno åt mig några kramar sen tror jag allt...
Hej alla!
Skrev i en annan tråd och fick tipset av en snäll själ att vända mig till denna istället.
Jag och min sambo fick remiss till IVF Sahlgrenska i maj. Fick ju höra att det är lång väntetid, men jag skulle såååå gärna vilja höra hur länge ni har stått i kö? Eller hur lång tid det gick från remiss innan ni fick påbörja behandling, ni som redan har startat? Att vänta så här tär ju på en lite... eller ganska mycket ???? Så vore liksom skönt att höra... har såklart ringt och frågat men får liksom bara väldigt svävande svar..
Tacksam för alla svar jag kan få!
Kram och lycka till till er alla!! ????????????
Skulle inte vara massa frågetecken där- utan emojis. Är lite ny här : /
Igen - supertacksam för svar!
Hej alla!
Skrev i en annan tråd och fick tipset av en snäll själ att vända mig till denna istället.
Jag och min sambo fick remiss till IVF Sahlgrenska i maj. Fick ju höra att det är lång väntetid, men jag skulle såååå gärna vilja höra hur länge ni har stått i kö? Eller hur lång tid det gick från remiss innan ni fick påbörja behandling, ni som redan har startat? Att vänta så här tär ju på en lite... eller ganska mycket ???? Så vore liksom skönt att höra... har såklart ringt och frågat men får liksom bara väldigt svävande svar..
Hej o tack för svar!
Menar du att ni fick ett samtal från kort-varsel-listan dagen efter ni fick remiss? För att påbörja själva behandlingen eller hur man säger?
Hängde nog inte med riktigt..:)
Vet du/nån annan hur detta med kort-varsel listan funkar? Är det en separat lista? Usch, tänker så mkt på detta hela tiden...
Hej o tack för svar!
Menar du att ni fick ett samtal från kort-varsel-listan dagen efter ni fick remiss? För att påbörja själva behandlingen eller hur man säger?
Vet du/nån annan hur detta med kort-varsel listan funkar? Är det en separat lista? Usch, tänker så mkt på detta hela tiden...
Hej o tack för svar!
Hej alla!