IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Tänker att man kunde få något litet tecken iaf, men det är väl bara att vänta å se....
Ja dagarna har aldrig gått så långsamt i hela livet känns det som? och så lätt att fundera och grubbla mer än man borde och känna efter alldeles för mycket.. Det här är det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu
Har ni tänkt tjuvtesta..?
Ja dagarna har aldrig gått så långsamt i hela livet känns det som? och så lätt att fundera och grubbla mer än man borde och känna efter alldeles för mycket.. Det här är det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu
Jag kommer inte att tjuvtesta... gör det på testdagen om inte tom dagen efter eller så.. får se när känslan kryper på... hehe
Har ju inte räknat ut när mensen ska komma men väntar ju mig att den ska göra det... och tror att den har gjort det varje gång det rinner till där nere... men då är det ju bara dessa tabletterna som man tar.... längtar tills man kan sluta med dom..
Det är väl vanligt att få mer flytningar vid en graviditet, men inte ens det kan man ha som ett litet tecken nu. Igår när vi var ute trodde jag bokstavligen att jag hade fått urinläckage, usch tabletterna är jobbiga!
Ja man känner sig ju inte speciellt fräsch kan jag inte säga... sex är ju ingenting som man är speciellt sugen på heller känner jag när man vet att det jävla kletet är där inne... man blir ju äcklad.. dock inte sambon han skiter i vilket... hahah...
Trodde inte man fick ha sex 2v efter äggplocket räknat pga infektionsrisken.... inte för att jag känt för det nu efter tabletterna ändå:/ Sambon skulle säkert strunta i det men jag känner mig bara ofräsch. Visst kan man ha kul i duschen men men vi har inte haft sex alls. :/
Nej 2 dagar sa dom väl.... inte 2 veckor..
Bara läst, allt från 5 dagar till 2v... dem sa inget iofs på Sahlgrenska. Men olika kliniker verkar säga olika. Men då är det ju fritt fram då;)