Jobbar som Ambulanssjuksköterska, fråga vad ni vill!
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Jo jag är mycket väl medveten om samarbetet med polisen. Men nu är det dags att komma ner på jorden och läsa på hur saker och ting verkligen fungerar rättsligt. Förstår du inte att du skämmer ut dig själv?
Men varför ska en kuf på FL få härja fritt? Hon vet inte ens var jag jobbar. Hon HOTAR och förtalar mig. Många inlägg är borta härifrån tråden, men det har gått vilt och elakt till.
Hon har valt att informera/anmäla högre upp angående detta. Det blir merarbete, det blir tjat, det blir ändrade rutiner osv osv osv. Vad vet jag? Men hon tar något från FAMILJELIV och gör det till en stor grej IRL! Är det en rättighet? Eller jävlas hon bara och trollar?
Men varför ska en kuf på FL få härja fritt? Hon vet inte ens var jag jobbar. Hon HOTAR och förtalar mig. Många inlägg är borta härifrån tråden, men det har gått vilt och elakt till.
Hon har valt att informera/anmäla högre upp angående detta. Det blir merarbete, det blir tjat, det blir ändrade rutiner osv osv osv. Vad vet jag? Men hon tar något från FAMILJELIV och gör det till en stor grej IRL! Är det en rättighet? Eller jävlas hon bara och trollar?
Skäms inte ett dugg. Det här är en process som pågått många år. Den här människan är galen!
Det är hot och det är förtal. Fullt möjligt att anmäla!
Länka till datasäkerhetslagen är du snäll! Gulle dig Eller kan du inte?