Jobbar som Ambulanssjuksköterska, fråga vad ni vill!
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Som rubriken lyder.
Jag har lång erfarenhet som ambualnssjuksköterska.
Fråga vad ni vill!
Icke relevanta frågor som inte rör yrket kommer jag inte att besvara, för trevlighetens skull
Dom var rädda om mig. Tanken från deras sida var nog inte att jag skulle skapa något nytt, men jag kunde inte låta bli
Känns som att någon har kollat lite för mycket på CSI Cyber och liknande
Känns som att någon har kollat lite för mycket på CSI Cyber och liknande
Jo, kanske det, vem vet? Eller inte! Kanske någon blev totalt tvärförbannad till sist och tänkte att nu får det vara nog. Anmäler någon mig och min ag, då anmäler jag tillbaka!
Hej
Är det "svårt" att bli ambulanssköterska/förare?
Jag är en kille på 22 år som inte alls vet vad jag vill jobba med men har alltid funnit just ambulansförare väldigt intressant och något som jag faktiskt kan tänka mig som ett framtida yrke. Det som hindrar mig nu är väl att teoretiska saker är inte min starka sida direkt och just att plugga osv är något som jag inte alls gillar, och om jag gissar rätt så är det väldigt mycket sådant i just utbildningen till att bli ambulansförare/sköterska?
Kom kanske bort mig lite i min fråga men ja, hur upplevde du vägen till ditt yrke? Svårt? Lätt? Hur lång tid tog det? Var yrket som du hade förväntat dig?
Hej
Är det "svårt" att bli ambulanssköterska/förare?
Jag är en kille på 22 år som inte alls vet vad jag vill jobba med men har alltid funnit just ambulansförare väldigt intressant och något som jag faktiskt kan tänka mig som ett framtida yrke. Det som hindrar mig nu är väl att teoretiska saker är inte min starka sida direkt och just att plugga osv är något som jag inte alls gillar, och om jag gissar rätt så är det väldigt mycket sådant i just utbildningen till att bli ambulansförare/sköterska?
Kom kanske bort mig lite i min fråga men ja, hur upplevde du vägen till ditt yrke? Svårt? Lätt? Hur lång tid tog det? Var yrket som du hade förväntat dig?