• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Mawie
    NTTnh skrev 2017-07-29 19:51:46 följande:

@Mawie @Tumvante @miimee

Tack snälla ni som bekräftade åt mig! <3 Vi har försökt ett tag så jag vågade inte direkt tro att det händer nu! Speciellt när vi i juni hade sagt att vi ska sluta tänka så mycket på det utan "det får hända när det händer". Så jag tog varken temp eller äl-test nu i juli.

Min sambo är borta denna helg och kommer hem imorgon. Måste komma på ett roligt sätt att berätta det här för honom. :)

Jag håller tummarna för fler plus nu i juli och framöver för alla längtande här inne! ????

Grattis till er!! Kram
  • EMMCH

Hoppar in här ????

BIM 24 juli.

Plussade med testlagrets sticka i måndags (24/7) morgon.

Testade negativt med RFSU digitalt test idag (29/7) mitt på dagen? ????

• Tumvante
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 13:38:29 följande:

Vill någon berätta hur jag gör för att se bilderna?

Det syntes inte heller när jag använde familjelivs app. Jag använder därför bara webbläsaren istället, och har den till desktop version...där syns det.
  • Sommaren12
    NTTnh skrev 2017-07-29 12:51:46 följande:

Hej!

Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*

Glasklart plus! Grattis! :)
  • Sommaren12

Bim idag och ingen mens i sikte. Igår eftermiddag kändes det som mensvärk i typ tio minuter och det högg liksom till rejält i ena tjejmagesidan, sen inget mer.

Tror inte jag är gravid men hoppet är ju det sista som lämnar en...

Nästa månad ska vi utomlands igen och precis som i maj så ska natuuurligtvis mensen komma på avfärdsdatum så måste skjuta upp den och därmed blir nästa försök i september. Så segt...

Vill eg inte ha ett till sommarbarn. Med dottern var det fullt på förlossningen då, jag hade en hemsk förlossning och personalen hade inte riktigt tiden att hjälpa mig. :( Det skulle kunna få mig att stänga igen bebisfabriken i höst.

• EMMCH

Plussade idag!

Efter att opererat bort ena äggledaren på grund av utomkvedshavandeskap i januari så hoppas vi detta är som det ska.

• Sommaren12
    EMMCH skrev 2017-07-30 23:03:28 följande:

Plussade idag!

Efter att opererat bort ena äggledaren på grund av utomkvedshavandeskap i januari så hoppas vi detta är som det ska.

Stort grattis! :)
  • Tumvante

Plussade idag!

Men åh!!!! Grattis!
  • Qem

Plussade idag!

Grattis!!
  • mjaomjao
    Tumvante skrev 2017-07-26 20:46:33 följande:

Det är så individuellt. Har ni provat länge? Har du haft ma? Om ja på någon av dessa frågor skulle jag be om att få progesteron testat några gånger i din cykel för att kolla om du ligger lågt.

Att sluta amma är ju helst inget man vill "tvingas" till att sluta med... Men det blev så för egen del, så motvilligt gjorde jag det.

Hoppas du slipper sluta av samma anledning.

Lycka till <3

Hej! Nuu såg jag att du skrivit! Nej, inte länge alls, 2a försöket till nr 2 nu.. Inget MA.. Men så blev det för dig alltså? Att du blev "beordrad" att sluta? Pga MA?
    Bim 9 aug
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017