För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
BIM idag men ingen mens än. Mår illa och har lite annorlunda flytningar men inget blodigt än iaf. Så jag håller tummarna! :) Har klickat hem gravtest som bör anlända imorgon så jag får väl hålla mig under dagen så jag kan testa på em ;) spännande!
Sedan jag fick mina två barn har jag aldrig ont i brösten innan mens men denna gång är dom så ömma,sticker och lite svällda jämfört med "påsarna" man brukar ha... Sambon kommentera häromdagen att dom blivit större. Haft halsbränna i 2 dagar som inte verkar utvecklas till någon förkylning. Tror jag hade mens den 22 juni sist men osäkert. Plussat tidigt med båda barnen, dock inte med alla test. Ska testa igen imorgon bitti!
Hej! Jag hoppar in här jag med. BIM 27/7, men haft sån väldigt oregelbunden mens dem senaste månaderna, så är osäker på när ägglossningen faktiskt är. Hade en liten blödning (som en 5krona ungefär) på BIM-9, alltså för 3 dagar sen. Ingenting mer sedan dess, så vi får se!
Testade neg på testlagrets nyss. Hade hållit mig i 5 timmar. Men ingen mens än. Men inget illamående idag heller. Hmm..konstigt...
Hej!
Jag har ingen aning om bim nu. Blev kaos i kroppen efter en MA i mars + skrap.
Blödde 10 v! Ett par v efter det fick jag en blödning (kanske mens?) men nu i förrgår fick jag ännu en liten blödning, knappt 2 v efter.
Tog ett predictor early igår.... vad tror ni...? :S
Hej!
Blödde 10 v! Ett par v efter det fick jag en blödning (kanske mens?) men nu i förrgår fick jag ännu en liten blödning, knappt 2 v efter.
Hej!
Hej!
Jag hade samma problem när vi skulle försöka få dottern för några år sedan. Besatt som man lätt blir så testade jag tidigt och varje månad var det samma visa, svaga plus som sen försvann och så kom mensen. Detta hände fyra månader på raken, dvs jag blev gravid varje månad men det var som att kroppen inte förstod det och körde på med ny cykel istället. Mensen kom alltifrån bim till en vecka sen. Fick hcg bekräftat genom blodprov också de sista gångerna så det var inga spökstreck. Efter lite egna efterforskningar så bad jag att få progesteron som jag tog från äl och framåt till vecka 12. På första försöket så stannade den lilla och hade i övrigt en komplikationsfri graviditet.
Vill bara tipsa om det för det känns som att kunskapen är ganska dålig när det kommer till varför befrukatde ägg fastnar och inte och varför man får upprepade tidiga missfall.
Jag kan se lite svagt. När har du Bim? Spännande att se hur det utvecklar sig!
Kan man få supersvagt positivt en dag och dagen efter inte.... :(
Det skulle vara en väldigt väldigt tidig grav. Så jag förväntade mig inget eller just extremt svagt.
Har inte kolla på cykeln just nu men fick en konstig känsla i kroppen plus den här extra blödningen. :(((