• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Qem

Var helt säker på att jag inte var gravid, har inte känt någonting alls (förra gången hade jag åtminstone större bröst väldigt tidigt), men här står det ändå. Var helt inställd på att behöva försöka i augusti igen! Shiiiiit
  • Mawie
    Qem skrev 2017-07-27 10:39:46 följande:

Var helt säker på att jag inte var gravid, har inte känt någonting alls (förra gången hade jag åtminstone större bröst väldigt tidigt), men här står det ändå. Var helt inställd på att behöva försöka i augusti igen! Shiiiiit

Grattis! :D
  • Mdahlins

GRattis till er!

Okej, men har även hört att mensen kan hoppa över en månad ????

• Casja

Grattis! Jag hade bim igår men har oregelbunden cykel så jag väntar några dagar till innan jag testar. Jag har rejäl mensvärk så jag är inställd på att vi inte blev gravida den här månaden även om vi hoppas :)

• Qem
    Casja skrev 2017-07-27 12:44:20 följande:

Grattis! Jag hade bim igår men har oregelbunden cykel så jag väntar några dagar till innan jag testar. Jag har rejäl mensvärk så jag är inställd på att vi inte blev gravida den här månaden även om vi hoppas :)

Jag hade också bara mensvärk! Var säker på att det inte skulle bli något, men det blev ändå! Håller tummarna för dig
  • Mawie
    miimee skrev 2017-07-26 22:52:39 följande:

Ni som fortfarande väntar på bim, hur mår ni??

Jag mår illa dagligen och känner mig nästintill åksjuk/yrslig. Drag och molvärk samt ökade mjölkiga flytningar. Brösten ömmar och finnar pryder mitt ansikte. Hormonell obalans? Oja! Vill hoppas men vågar ändå inte. Känns lite som för små odds iom tidiga mf nu i juli.

När började du få dina finnar?
  • miimee
    Mawie skrev 2017-07-27 21:28:16 följande:

När började du få dina finnar?

I måndags, en vecka efter ägglossning. Dock tidigt mf början av juli så det kan ju vara hormoner av det som är i kaos! Har du finnar nu också?
  • Mawie

Fick på hela kinderna i dag, har inte haft finnar sen jag var i tonåren.

En vecka efter äl i morgon .

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017