För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Någon mer som ser? Kanske någon som haft likadant?
En till
Var helt säker på att jag inte var gravid, har inte känt någonting alls (förra gången hade jag åtminstone större bröst väldigt tidigt), men här står det ändå. Var helt inställd på att behöva försöka i augusti igen! Shiiiiit
GRattis till er!
Okej, men har även hört att mensen kan hoppa över en månad ????
Grattis! Jag hade bim igår men har oregelbunden cykel så jag väntar några dagar till innan jag testar. Jag har rejäl mensvärk så jag är inställd på att vi inte blev gravida den här månaden även om vi hoppas :)
Grattis! Jag hade bim igår men har oregelbunden cykel så jag väntar några dagar till innan jag testar. Jag har rejäl mensvärk så jag är inställd på att vi inte blev gravida den här månaden även om vi hoppas :)
Ni som fortfarande väntar på bim, hur mår ni??
Jag mår illa dagligen och känner mig nästintill åksjuk/yrslig. Drag och molvärk samt ökade mjölkiga flytningar. Brösten ömmar och finnar pryder mitt ansikte. Hormonell obalans? Oja! Vill hoppas men vågar ändå inte. Känns lite som för små odds iom tidiga mf nu i juli.
När började du få dina finnar?
Fick på hela kinderna i dag, har inte haft finnar sen jag var i tonåren.
En vecka efter äl i morgon .