För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"
Hej!
Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*
Hej!
Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*
Hej!
Vill någon berätta hur jag gör för att se bilderna?
Hej!
Testade igår kväll som inte visade ngt, så förhoppningsvis är det på G. Ska testa ikväll med. Hur brukar ni tänka kring att det visar positivt o sexa? Hur snabbt efter pos. Resultat måste man?
Hej!
@Mawie @Tumvante @miimee
Tack snälla ni som bekräftade åt mig! <3 Vi har försökt ett tag så jag vågade inte direkt tro att det händer nu! Speciellt när vi i juni hade sagt att vi ska sluta tänka så mycket på det utan "det får hända när det händer". Så jag tog varken temp eller äl-test nu i juli.
Min sambo är borta denna helg och kommer hem imorgon. Måste komma på ett roligt sätt att berätta det här för honom. :)
Jag håller tummarna för fler plus nu i juli och framöver för alla längtande här inne! ????